Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

pittig_ding schreef:
We hebben toen besloten extra foto's te maken omdat alles er zo netjes uitzag.
! Anne_GTI schreef:Wat ik zou doen: OCD foto even laten beoordelen door een DA of ze er uberhaupt last van zal krijgen of niet. Zo ja, vragen of het operabel is. Zo ja, dan even een aantal dierenklinieken opbellen voor een offerte van een OCD operatie. Deze prijzen verschillen nl. nogal.
Hozie schreef:Anne_GTI schreef:Wat ik zou doen: OCD foto even laten beoordelen door een DA of ze er uberhaupt last van zal krijgen of niet. Zo ja, vragen of het operabel is. Zo ja, dan even een aantal dierenklinieken opbellen voor een offerte van een OCD operatie. Deze prijzen verschillen nl. nogal.
Inderdaad. Heel vaak krijgt een paard er helemaal nooit last van. De mijne heeft ook OCD en ook nog nooit last van gehad, ik heb haar nu al vier jaar.
pittig_ding schreef:
Ik had er toch een ander bedrag voor betaald als ik had geweten dat ze toch wel OCD had gehad.
pittig_ding schreef:Ja, maar dat is dus ook gebeurt.
En door E-digit rontgenologisch goedgekeurd, dus zonder OCD.
sarabande schreef:pittig_ding schreef:Ja, maar dat is dus ook gebeurt.
Als er een rapport van E digit bijzit dat ze geschikt is voor de sport staat op dat rapport ook waar ze niet helemaal goed is is, dat is de manier waarop E digit werkt. Anders had er gewoon op gestaan dat ze voldoet aan de prokeisen.
Ik vind dit niet helemaal netjes naar E digit toe.
De vorige eigenaar die waarschijnlijk voor Prok had laten keuren heeft dit vast geweten en haar dus voor de sport met een sport keuring verkocht.
sarabande schreef:pittig_ding schreef:Ja, maar dat is dus ook gebeurt.
Als er een rapport van E digit bijzit dat ze geschikt is voor de sport staat op dat rapport ook waar ze niet helemaal goed is is, dat is de manier waarop E digit werkt. Anders had er gewoon op gestaan dat ze voldoet aan de prokeisen.
Ik vind dit niet helemaal netjes naar E digit toe.
De vorige eigenaar die waarschijnlijk voor Prok had laten keuren heeft dit vast geweten en haar dus voor de sport met een sport keuring verkocht.
, PROK is kleine kans dus even afwachten. Remember schreef:'Sport' keuring en PROK keuring zijn 2 verschillende dingen, een paard kan voor de sport goedgekeurd worden maar niet in aanmerking komen voor het PROK predikaat en andersom. Als jij het paard met het doel 'sport' hebt gekocht, haar daarvoor op de foto hebt gezet en ze is goedgekeurd, moet je later niet vallen over het feit dat ze geen PROK kan worden.
E-digit komt op mij ook over als zeer betrouwbaar dus het lijkt me sterk dat je 'genaaid' zou zijn en verder ben ik het eens met Sarabande!
pittig_ding schreef:Ik heb de ex-eigenaar aan de telefoon gehad en die stond er ook versteld van. Bij de ene is ze OCD vrij en bij de andere heeft ze wel ocd.
Ik heb ook E-digit gebeld en die gaan de foto's nog maals bekijken.
Wordt vervolgd