Rolls Royce

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mansolein

Rolls Royce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-06 08:28

Iemand meer info over de hengst Rolls Royce ? Hij was bij het KWPN gekeurd maar in 1995 geëxporteerd. Ik heb hem al gevonden op kwpnstallion.com maar vroeg me af of iemand nog meer over hem weet te vertellen of misschien zelfs nakomelingen van hem kent!?
Hij stamt af van Rheingold maal Damokles.

Nienke_

Re: Rolls Royce

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 19:31

Ik ken wel iemand die hem ooit gebruikt heeft. Er kwam een gigantisch groot zwart hengstveulen van. Ik meende gehoord te hebben dat hij afgekeurd is voor de dekdienst maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen, Succes verder met je zoektocht

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-06 08:19

seabert schreef:
Ik ken wel iemand die hem ooit gebruikt heeft. Er kwam een gigantisch groot zwart hengstveulen van. Ik meende gehoord te hebben dat hij afgekeurd is voor de dekdienst maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen, Succes verder met je zoektocht

Kun je iets meer zeggen over dat veulen ? Luxe gelijnd etc .?

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 19:05

Het veulen was zeker langgelijnd. Ik vond het wel een deftig dier. Maar ontzettend groot! Hij kwam uit een keurmerrie. Meer weet ik er niet van.

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 00:07

Mansolein schreef:
Iemand meer info over de hengst Rolls Royce ? Hij was bij het KWPN gekeurd maar in 1995 geëxporteerd. Ik heb hem al gevonden op kwpnstallion.com maar vroeg me af of iemand nog meer over hem weet te vertellen of misschien zelfs nakomelingen van hem kent!?
Hij stamt af van Rheingold maal Damokles.

Hij dekt niet meer sinds hij met zijn been in een voerbak is terecht gekomen. Sinds die tijd heeft hij bij het springen (op de bok) ook last van dat been. Nu dekt hij niet meer.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:18

Ik heb een afstammeling van Rolls Royce. Een 8 jarige zwarte Oldenburger merrie, loopt nu M1 + wp. Voor foto's e.d zie mijn profiel.

bienvenida

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 14:45

rolls royce staat in duitsland en gewoon ter dekking. ik heb afgelopen jaar nog twee veulens van hem gezien en dat waren mooie veulens maar met een beetje een duits voorbeen erin.
hij staat op een dekstation in warendorf.