Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lusitana schreef:Is dat niet voor driejarigen? Dat vind ik dus gewoonweg schandalig!!!! Sorry.
Lusitana schreef:Is dat niet voor driejarigen? Dat vind ik dus gewoonweg schandalig!!!! Sorry.
Lusitana schreef:Ik zeg heel duidelijk dat ik tegen het concept ben, niet tegen dit evenement speciaal. Ik heb recht op een mening, zeker als ik duidelijk uitleg waarop die gebaseerd is.
Laat nu maar andere mensen komen met hun meningen, blijf aub niet op mij hangen!
wendely schreef:Jenny denk niet dat ze daarvoor uit portugal komt
) kreeg ik ook enig commentaar of het paard niet te vroeg ingereden was. Ik heb meegedaan aan de wedstrijd, ging hartstikke goed en nu heeft het paard een tijd vakantie omdat ze nu de basis kent. Dus zo schandalig is het allemaal niet.. horseyfries schreef:wendely schreef:Jenny denk niet dat ze daarvoor uit portugal komt
Dan moet ze ook niet reageren op een topic waarin de vraag is: "wie is er geweest?"
Alsof die zo vreselijk belangrijk zijn. Ik denk zelf dat het topic beter gevuld kan worden met verschillende meningen en ervaringen. Lusitana schreef:Had ik niet moeten doen, want ik had kunnen weten dat er dan op bokt vervolgens minstens vier pagina´s gevuld worden over mijn posts...Alsof die zo vreselijk belangrijk zijn. Ik denk zelf dat het topic beter gevuld kan worden met verschillende meningen en ervaringen.
Ik ben niet het onderwerp. Ik gooi wat in de groep.
Is het zo moeilijk om door te gaan?

horseyfries schreef:Dank je! Het was een hele ervaring hé...
@frostyxxx Dat veel bokkers iets zeggen betekent nog niet dat het dan ook waar is hé...
Fryske schreef:profs die echt wel weten wat ze doen.
pieter81 schreef:horseyfries schreef:Dank je! Het was een hele ervaring hé...
@frostyxxx Dat veel bokkers iets zeggen betekent nog niet dat het dan ook waar is hé...
En wat jij zegt is ook niet altijd de enige waarheid. Er zijn genoeg mensen die niet zo goed kunnen rijden als jij die zullen dus veel meer tijd nodig hebben om dit te bereiken, dus is het paard veel ook jonger als men begind.