Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

sarabande schreef:Volledige bericht:
VECHTA – Via de nakeuring en erkenning in het Oldenburger Paardencentrum Vechta heeft het Oldenburger Verband twee KWPN-goedgekeurde hengsten tot de fokkerij toegelaten. Eén van hen is de tevens bij het NRPS-goedgekeurde Painted Black (Gribaldi x Ferro), die Grand Prix dressuur loopt met Anky van Grunsven. Zijn jongere volle broer Painted Black II werd ook in het stamboek ingeschreven. De tweede KWPN-hengst die met open armen werd ontvangen, is United (Krack C x TCN Partout). Alledrie hengsten werden voorgesteld op naam van Joop van Uytert
bron De Paardenkrant
weule schreef:Heb zijn volle broer gezien bij de VSN, kreeg 40,8 punten.. dus door naar de finale.. leek veelbelovend, maar viel later wat tegen, mist een beetje de echte kracht van achter (en werd gereden door hans peter, en op voorterrein met de slof in de krul getrokken.)
VECHTA – Via de nakeuring en erkenning in het Oldenburger Paardencentrum Vechta heeft het Oldenburger Verband twee KWPN-goedgekeurde hengsten tot de fokkerij toegelaten. Eén van hen is de tevens bij het NRPS-goedgekeurde Painted Black (Gribaldi x Ferro), die Grand Prix dressuur loopt met Anky van Grunsven. Zijn jongere volle broer Painted Black II werd ook in het stamboek ingeschreven. De tweede KWPN-hengst die met open armen werd ontvangen, is United (Krack C x TCN Partout). Alledrie hengsten werden voorgesteld op naam van Joop van Uytert
bron De Paardenkrant
Citaat:Zijn jongere volle broer Painted Black II werd ook in het stamboek ingeschreven.
Jan_VT schreef:Knap
Zijn volle broer heb ik echter nog niet aan het werk gezien. Heeft iemand hier foto's van?

Mansolein schreef:Het dekgeld van PB zal in elk geval wel flink omhoog gaan lijkt me......
weule schreef:Heb zijn volle broer gezien bij de VSN, kreeg 40,8 punten.. dus door naar de finale.. leek veelbelovend, maar viel later wat tegen, mist een beetje de echte kracht van achter (en werd gereden door hans peter, en op voorterrein met de slof in de krul getrokken.)
Zwelgie schreef:weule schreef:Heb zijn volle broer gezien bij de VSN, kreeg 40,8 punten.. dus door naar de finale.. leek veelbelovend, maar viel later wat tegen, mist een beetje de echte kracht van achter (en werd gereden door hans peter, en op voorterrein met de slof in de krul getrokken.)
![]()
bron De Paardenkrant
Merilyn schreef:sarabande schreef:Volledige bericht:
bron De Paardenkrant
Ik loop volgens mij achter, want ik dacht dat painted Black alleen ggk was voor het AES en KWPN en niet voor het NRPS.
nils schreef:Merilyn schreef:
Ik loop volgens mij achter, want ik dacht dat painted Black alleen ggk was voor het AES en KWPN en niet voor het NRPS.
de ene painted black wel de andere niet![]()
weule schreef:@ Zwelgie: het paard is 3 jaar oud, heeft een hele hengstenkeuringscyclus doorlopen, een test in Duitsland gelopen (waar ze een hengst goed en netjes kunnen rijden) en heeft genoeg kilometers in de benen om goed en braaf te lopen, hij was dus geen hengst onder het zadel en ook niet fris of iets dergelijks.. maarja als je hem zo giga opschopt van achter, dan heb je een slof nodig om hem in de krul te houden. (en ja, ik heb het gezien!)