Nakomelingen van Piligrim!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nagrim

Nakomelingen van Piligrim!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-06 15:21

Hallo allemaal. Zijn er meer mensen die een nakomeling van de hengst Piligrim hebben? Ik heb begrepen dat Piligrim een tijdje bij de Kossack stud heeft gestaan maar dat hij nu weer in Rusland zou zijn (Tersk Stud). Ik wil graag weten wat jullie ervaringen met de nakomelingen van Piligrim zijn. Ik heb zelf een 6 jarige ruin van Piligrim.

Maja_

Re: Nakomelingen van Piligrim!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 15:52

Temp hier op bokt heeft ook een ruin van Piligrim.
Dus misschien kan je haar een pb sturen?

Temp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 20:59

Jaaaaaa eindelijk nog iemand met een Piligrimpje! Wat leuk! Mijn arabier is 4 jaar, ik heb wel wat foto's van Piligrim als je wilt? (van Rob Den Hartog gekregen..) In mijn profiel staan foto's van Tempelhof Haha! Piligrim heeft inderdaad een tijd op The Kossack Stud gestaan en is een paar jaar 'the leading stallion' (sorry weet niet de precieze vertaling, iets van de beste hengst) van de Tersk geweest.

Ow trouwens, om verwarring te voorkomen, er zijn 2 Piligrims, de ene is geboren op de Tersk Gipsx Postup (das de mijne) En de ander is op de Kossack geboren.

adnariM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 19:11

Hier ook een nakomeling van Piligrim.

Is nu drachtig van Ali Shakakhan.

Ontzettend lieve merrie!
Braaf met inrijden, erg lief voor kleine kinderen... echt
super lief paard dat zeker mooi kan showen!

Temp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 20:13

Hehe Aja Shakakhan zeker Haha! Volgens mij is dat echt een perfecte hengst voor een Piligrimpje! Leuk hoofdje heeft ze, heb je misschien nog wat meer foto's Bloos Ik zie niet zo heel vaak broertjes of zusjes van Temp. Temp is inderdaad ook zo'n supershower Vingers aflikken