Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
aerdenhout1 schreef:Les nemen! En voortaan even je topic na lezen voor je hem plaatst!! Zoals je het nu geplaatst hebt, neemt niemand het serieus denk ik!
Suusje92 schreef:Sorry hor heb dislecsie dus vandaar:) spot daar niet mee en als je eht neit kan lezen pech gehad ik kan er niks aan doen dat ik dat heb
)daarna op lange rechte zandpaden zodat ze haar balans en ritme kon vinden.het heeft even geduurd maar nu kun je met haar (oke met moeite nog wel) een volte mee galopperen.
Suusje92 schreef:Sorry hor heb dislecsie dus vandaar:) spot daar niet mee en als je eht neit kan lezen pech gehad ik kan er niks aan doen dat ik dat heb

Suusje92 schreef:Hey allemaal!
Ik ben susanne ben 14 en woon in swifterbant. Ik zit in kampen op school doe nu het 3e jaar. Heb een superleuke vriend roel waar ik onwijs gellukig mee ben. Voor de rest ben ik eigenlijk opgegroeid met paarden. Bij onze famillie is het al generatie's lang dat we paardrijden of met paarden bezig zijn. En met paarden bezig zijn, zijn we neit bezig met sl8en want daar zijn wij hellemaal tegen. Wij zijn gewoon bezig met trainene en hoefsmid enzo. Elk meisje uit onze famillie rijd, maar de heren laten zich er neit op. Mijn opa was de enisgte die reed. Hij is helaas 6 jaar geleden overleden. voor de rest zijn mijn broer en zo vooral bezig met stalknecht enzo zijn. Ik zelf houd me bezig met de verzorging en de gezondheid van het paard. Zelf rijd ik nu ong. 8 1/2 jaar. Ik rijd op niveau L2. Ik heb vroeger toen ik 6 was een eigen pony gehad maar die is helaas overleden aan koliek. Sinds die dag heb ik geen eigen paard of pony meer gehad. Ik heb nu 5 verzorgpaarden en 3 bijrijdpaarden. Voor de rest loop ik stage bij een gehandicaptemanege. Dit was wat informatie over mij. Als je meer over mij wil weten vraag het gerust:D.
Xxx-jes Susanne.