Misschien dat je het NRPS even zou kunnen bellen en dat zij de laatste eigenaar bij naam kunnen geven. Dan zou je eventueel daarop verder kunnen zoeken.
Gashmiron had als laatste eigenaar Westerveld, ( het huidige manege de achterhoek in Ijzerlo) de vader van de eigenaresse van de manege waar ik momenteel rijd...
ook zie ik in het lijstje van Zahlina de naam Leah staan, die staat ook bij ons op stal en de moeder daarvan staat er ook; Charonne
Ik was aan het googlen omdat ik op zoek ben naar foto's van Mischaz aangezien mijn paardje Maschaar daar een nakomeling van is. Helaas niets over gevonden maar ik zie dat ik dus niet de enige was die naar hem op zoek is. Mijn paardje heeft een NRPS stamboom en heb er Z2 mee gereden, ooit eens 6e van Ned met hem geworden. We zijn beide bejaard aan het worden Momenteel staat hij te genieten van zijn oude dag.
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 28-02-09 16:36
Misschien mag ik niet meer reageren, Maar ik heb een Nakomeling van Gashmiron.
Mijn reactie is ook erg laat maar Tanjani (TANJANI AVS*5679 1989 Mare Bay CERES VAN WELSKERBOS ) is van mij geweest totdat ze in 2005 overleed. Ik zal een foto van haar plaatsen in mijn profiel, ik vind dat ze veel weg heeft van Gashmiron!