Een zittende Fjord

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

aartlover

Een zittende Fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 17:38

Vandaag lekker dik aangekleed en naar de paardjes waarvan de helfd lekker in de wei lag te slapen Aartje ook en ben nadat ik alle paarden had gehad naar hem toe gegaan en naast hem gaan liggen. Na een tijdje ging hij plat liggen zoo lief! Mondje van hem half open Ik zag dat hij een tandje kwijt was Hijs aan het wisselen Na een tijdje stond ik op en ging het veulen Wonder maar eens met aart aan de slag. Hup bijten in de oren enzo Aart vond dit niet echt bepaald leuk. Hij stond half op en Wonder liep alweer weg. Maar hij bleef wel 10 minuten zo zitten! Echt op zun hondjes! Dit heeft hij al 1 keer eerder gedaan maar niet zo lang! Ik ging naar hem toe en knuffelde hem helemaal terwijl hij nog half aan het slapen was tijdens het zitten haha Volgende keer ga ik echt foto's maken! Was echt zo maf!

Jillyken

Re: Een zittende Fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 17:57

Grappig he! Haha!
Zo heb ik van Bidonja ook een foto dat ze gewoon ging zitten toen ze vaststond (ik was ff wat spullen halen) en toen ik terugkwam zat ze daar, snel foto gemaakt natuurlijk.
Ik heb het haar in de wei ook nog verschillende keren zien doen, ze bleef ook vaak zitten nadat ze gerold had. Maar jammer genoeg geen foto's kunnen maken

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 18:08

haha wat cool! Wil Aart dit graag leren doen op commando. Lijkt me zo vet Tong uitsteken om te zeggen: foei Aart en nu 'zit' hahaha

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 21:00

Raya hier ging altijd op dr kont zitten als ze jeuk had aan dr staart. Dan ging ze zitten en begon dan een rondje te draaien. Dat ziet er ook zo ongelofelijk maf uit.
Enige die ik het tot nu toe op commando heb zien doen is Odin van Eef! Maar die ging ook eerst liggen, voor ze weer kon zitten.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 22:51

Haha dat zou er wel heel grappig uit zien
Venita kan ook zitten (op een bankje of balken, heb nog ergens een foto maar niet zo snel) maar ze is niet een Fjord

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-06 21:08

@ Bella: ja hoorde dat Odin echt heel veel kan. Bart vond die fjord helemaal geweldig.
@ Marleen: haha vet! Kan je de foto nog ergens vinden?

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 14:16

he leuk zeg! Ja
mijn fjord kan ook op commando zitten
en nog wel meer dingen op commando hoor..

hier een foto van het zitten
http://www.mijnalbum.nl/Foto=PTNV3SSM
hier zat hij niet zo hoog omdat de bak mul was Lachen

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-06 18:28

haha vet! hij kijkt echt zo van: mot je wat Tong uitsteken