Mijn Roosje is in de rouw...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Brennie

Mijn Roosje is in de rouw...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 19:14

Het maatje van Roosje is vorige week overleden, ze was 26 en is helaas overleden, hierdoor kwam mijn Roosje er alleen voor te staan, ze had wel steun van de andere pensionpaarden, maar sinds vrijdag is ze aan het ijsberen en heb haar maar op stal gezet, ze was helemaal bezweet.
Nu heb ik gisteren voor nood een pony van de buren kunnen lenen en dat is een A pony merrie van 3 jaar en dat gaat heel goed, maar dat is dus maar voor tijdelijk...
Mijn Roosje is heel rustig en zacht van karakter en ze kan dus niet bij een van mijn pensionpaarden in, die allemaal nog wel eens een trap of een beet willen uitdelen, mijn eigen merrie, de moeder van Roosje is ook geen optie, ik rij haar te vaak en dan zou ze alsnog steeds alleen staan. Ik heb al een advertentie hier op bokt geplaatst en heb ook al de verschillende verkoopsites gekeken, maar wat is dat moeilijk zeg om een maatje te vinden. Mochten jullie toevallig nog iemand weten of zelf een klein merrietje te koop hebben staan, enige voorwaarden zijn dat ze gezond moet zijn en dat ze niet bijt of trapt. Natuurlijk ook het liefst niet te oud, haar vorige maatje is immers aan de gevolgen van ouderdom overleden. Ik woon in Emmen, dus wel graag in Drenthe, of net in Groningen, of Overijssel. Wie helpt Roosje aan een nieuw vriendinnetje? Verdrietig

CaylinnMae

Re: Mijn Roosje is in de rouw...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 21:29

Joh, mijn Fjordenmerrie van mei 2006 staat nu heerlijk in Overijssel, maar anders had je haar zo mogen lenen hoor Ja
Ik hoop dat je een andere oplossing kunt vinden, het is niets als ze zo alleen staan en zich vervelen... Nog sterkte met het verlies van haar vriendin!

Brennie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 11:57

Ze staat nu samen met een A pony van de buren, dit gaat hartstikke goed, maar dit is maar tijdelijk. Ik ben dus al druk op zoek naar een pony, als iemand nog iets weet? Graag!

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 12:07

je hebt PM

Brennie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 15:07

Gisteren wilden de buren ineens de pony terug hebben dus moest hals over kop 's middags nog iets regelen. Heb mensen met een manege gebeld die goede kennissen zijn en daar heb ik nu een Shet van geleend, Nelis heet hij en hij is heel lief en grappig, Rose struikelde alleen vanmorgen bijna over hem, hij is ook zo klein. Haha!
Maar heb dus nog steeds niets voor vast, heb jij nog een pony staan waar je toch niets meer mee doet en je eigenlijk alleen maar geld kost? Denk even aan mij. Bloos