Vriendin van mij heeft een United veulen uit een Kennedy x Bredero merrie. Heb hem nu al een tijdje niet gezien maar vond hem altijd wat beknopt aandoen.
M'n verzorgpaard heeft dit jaar een veulen van United gehad . Ik vind 'm heel gaaf, maar ben wellicht wat bevooroordeeld. Heeft iig een geweldig karakter. Staan wel wat foto's in m'n profiel
Ik heb een jaarling van united, op zich kan hij best lopen en is niet moeilijk: hij ziet er zo niet uit, hier nog als veulen: Aloha een jaar geleden http://www.youtube.com/watch?v=6QZoZwbubFA
Wij hebben ook een United x Rossiniveulen gekocht, en hij is wat beknopt en nu wat overbouwd dus het lopen valt me nog niet mee. Maar hij heeft wel een leuk karakter en we zien wel hoe hij het gaat doen als hij ouder wordt. Ik heb ook nog niet een echte mooie foto van hem
Ik zal zeer binnenkort eens foto's maken van die van ons, het is een zeer compleet dier voor zijn leeftijd en kan erg goed bewegen. Lijkt ook erg braaf voor een hengst!
de man waar ik paarden voor rij heeft ook een united veulen. helaas was ze te jong voor de keuring want het is echt een bloedmooi veulen en als ze gaatlopen word ze er stil van onze prestige had een 1ste premie maar deze. de moeder is een farrington x purioso x doruto
heb helaas geen foto's hier zal kijken of ik er1 kan maken