Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sabbel schreef:
Aangezien Kventin gra vererft, zou Zortin dat ook moeten kunnen. En Orsta natuurlijk.
heeft zij/hij geen kolletje? heb er al 3 van Orsta die een kolletje hebben.
) op de wang.
Wat lief. Vind Gra fjorden ook zo mooi. aartlover schreef:Ravina is toch ook van Orsta, die is ook grijs...Sabbel schreef:
Aangezien Kventin gra vererft, zou Zortin dat ook moeten kunnen. En Orsta natuurlijk.
ik heb nog geen Gra'tjes van Orsta gezien.. hoorde wel de meeste nakomelingen een Kolletje hebben.
aartlover schreef:Sabbel schreef:
ik heb nog geen Gra'tjes van Orsta gezien.. hoorde wel de meeste nakomelingen een Kolletje hebben.
Zoals Yvette al zei, Ravina is ook van Orsta en toch echt een gra dus... Orsta vererft trouwens ook rodblakke.aartlover schreef:Sabbel schreef:
Sabbel schreef:
Dan moet je voortaan misschien wat beter opletten.Zoals Yvette al zei, Ravina is ook van Orsta en toch echt een gra dus... Orsta vererft trouwens ook rodblakke.
Edit; Toverpaardje, heb jij toevallig een foto van je merrie? Ben wel nieuwsgierig naar Vina's grijze halfzusje.
Jillyken schreef:Hier in België staan de gra hengsten Lisjegraen en Arne d'Ardenne
Citaat:Aangezien Kventin gra vererft, zou Zortin dat ook moeten kunnen.