Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Montego schreef:Hangt van het stamboek af. Het KWPN kijkt er idd niet naar, maar bij het NRPS krijgen ze met een 3-tje op de sesambeentjes het röntgenpredikaat dus niet(en mogen ze ook niet dekken).Wat raar dat ze die niet meekeuren voor de fok, je zou toch denken dat als het iets is waarmee je later een aantekining kunt krijgen bij een keuring, je het er uit wil hebben. Aan de andeer kant, ala ze daar niet naar kijken, dan is het misschien niet zó erg als de dingen waar wel naar gekeken worden?
Citaat:Probleem is dus dat het paard gekeurd is voordat ik het beestje kende, dus ik was er niet bij. Ik ga vanmiddag mijn eigen DA bellen, vragen wat zij vinden, maar ik neem aan dat zij niets zeker kunnen zeggen voordat ze de foto´s hebben gezien. Het beestje is 2 keer gekeurd, 1 keer op 2 jarig, één keer een paar maanden geleden, en er was geen verschil te zien volgens de DA die toen keurde. De DA gaf na de keuring een positief advies voor de sport, als ik de verkoper mag geloven... Moet de hele papierwinkel nog zien als ik daar volgende week langs ga. (ik heb hier geen ervaring mee: staat zo´n advies in het rapport???)