Prijs winnen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

moravita

Prijs winnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-06 23:00

Jippie we hebben een datum! 29 april volgend jaar zullen wij voor het eerst op ons terrein een barokke wedstrijd organiseren (onder de vlag van het barokke paard, dus officieel) Het Noorden roept vaak dat er in dit opzicht te ver gereden moet worden dus we hopen uiteraard op een geweldige opkomst. Naast de wedstrijd voor B tot Z2 ruiters en amazones zal er ook genoeg te zien zijn in de vorm van shows en demonstraties. Graag zouden we van jullie tips willen over wat jij nou echt geweldig zou vinden als prijs. (Natuurlijk gaat het daar niet om maar...... het hoort er nou eenmaal bij en we willen graag iets bijzonders doen) We hebben al meerdere echt leuke prijzen, maar ik was benieuwd naar jullie wensen. Kom maar op! Groetjes en hopenlijk tot de 29ste. Stal Moravita

Waikiki

Re: Prijs winnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 12:02

zou ik misschien mogen vragen waar die wedstrijd plaats vind? Schijnheilig als het een beetje in de buurt is zou het me wel heel leuk lijken! Haha!

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 14:38

moravita schreef:
Het Noorden roept vaak dat er in dit opzicht te ver gereden moet worden

@ Casperrrr; zie bovenstaande quote uit Moravita haar bericht Haha!

@ Moravita; zie een pb van mij. Zorg ervoor dat je origineel bent. Dus niet de standaard paar sokken of proefzakje voer enzo.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 18:01

Beetje off topic: maar leek me nou altijd zo leuk om daar aan mee te doen! Nu is mn huidige verzorgpaard niet echt een fan van het binnen rijden, en is het waarschijnlijk niet in de buurt, maar erg leuk dat jullie het doen Ja

IkbenLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 18:27

Ik vond gebruiksartikelen (equistar, zadelpoets, paardensnoepjes, zak brokken, wormkuren; iets wat op gaat) altijd wel handig. Maar geen borstels, bandages, handschoenen o.i.d.; die heb je al. Maar mijn voorkeur gaat toch naar bonnen van een ruiterzaak; dan kun je zelf besteden wat je wilt en is wordt het altijd nuttig gebruikt. Maar ja, als er mensen uit (bijna) heel het land komen, is dat moeilijk te realiseren (misschien Hippo)?
En het is niet origineel, sorry! (maar wel handig)

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 22:34

Een clinic is ook altijd leuk Pling

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 22:40

De wedstrijd zal buiten plaats vinden, het word natuurlijk prachtig weer!!!! Heb al begrepen dat er mensen zijn die er een gezellig weekend van gaan maken ivm de afstand. Hartstikke leuk. Camping aan de overkant en als je vroeg genog bent zijn boxen evt te regelen. Nog even en het word een soort minivakantie, hihi. een bon is inderdaad een handig kado, ook een fotrosessie van je paard vond ik een hele goeie! Er zal in ieder geval voor elke derde prijswinnaar (dus alle klasses appart) een gratis les zijn. we hebben aangeboden om een gratis clinic ter beschikking te stellen aan de stichting het barokke paard, voor de finale, dus die leggen we daar neer. (Vonden wij dus ook een leuk idee patriesje! bedankt voor je reactie!) In ieder geval zullen we zorgen dat het iets bijzonders word. Graag nog meer ideetjes voor een super geslaagde dag (of volgens mij weekend, haha OK dan!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 10:05

hoi hoi bedankt voor je pb! ik zal er is over na denken aangezien ik helemaal uit walcheren moet komen Nagelbijten / Gniffelen
maar van die fotosessie vond ik heel leuk en die les!
bij ons deden ze ook wel eens een heel mooi schilderij van een paard weggeven.
Er was iemand bij ons die heel mooi kom schilderen, dan schilderde hij een paard als prijs.
Misschien kan je een soort 'hoofdprijs' doen een echt schilderij van je eigen paard?

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 16:02

mooie foto van je paard op canvas afgedrukt

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 16:17

Delphi2 schreef:

Dat is geen goedkoop grapje en lang niet alle foto's zijn er geschikt voor.

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:14

Fryske schreef:
Delphi2 schreef:

Dat is geen goedkoop grapje en lang niet alle foto's zijn er geschikt voor.

Staat nergens dat het een goedkoop grapje moet zijn Knipoog en zo'n vanaf zo'n 25 euro kun je foto's af laten drukken, vind ik best meevallen voor als je echt iets moois wil ophangen

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:24

Hmm heb je dan dat adresje voor me waar het vanaf die prijs kan?

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-06 21:36

ik vind het wel een heel leuk idee! Heb je dmv pb voor mij ook dat adresje? Lijkt me een gave prijs om te winnen toch? Cheese! Cheese! Cheese!

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 09:05

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 10:58

Dank je. De eerste lijkt mij de beste omdat die de gewone fotomaten hanteerd vanaf 20x30.

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 23:41

Zijn er naast foto's nog andere ideetjes? of is iedereen ingedut, hihi Slapen

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 10:32

casperrr schreef:
hoi hoi bedankt voor je pb! ik zal er is over na denken aangezien ik helemaal uit walcheren moet komen Nagelbijten / Gniffelen
maar van die fotosessie vond ik heel leuk en die les!
bij ons deden ze ook wel eens een heel mooi schilderij van een paard weggeven.
Er was iemand bij ons die heel mooi kom schilderen, dan schilderde hij een paard als prijs.
Misschien kan je een soort 'hoofdprijs' doen een echt schilderij van je eigen paard?

ahum kweet niet of je hem hebt gelezen? Schijnheilig

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 10:43

Dit jaar hebben ze tijdens de finale schilderijen als prijs gehad. Vandaar dat wij dat niet wilden. Niet dat ik het zelf niet heel erg leuk zou vinden om een schilderij te winnen!!! Dus dat ben ik zeker met je eens. Maar voor de barokke wedstrijden is het dus niet nieuw.....

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 11:44

moravita schreef:
Zijn er naast foto's nog andere ideetjes? of is iedereen ingedut, hihi Slapen

Kaartjes voor bijvoorbeeld zoiets als Apassionata???

bettiena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 14:40

een dekking van een van de dekhengsten van jullie is misschien ook een optie?

bettiena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 14:43

weekend trainen bij jullie, hebben al mensen zich aan gemeld ik bij deze dan.

bettiena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 14:03

de daum 29 april komt wel steeds dichterbij.Is er al een leuke prijs bedacht?Of moeten we nog meedenken?

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-07 15:20

Altijd goed als er nog mee gedacht word. We zijn gelukkig al een heel eind maar een briljant plan is altijd welkom. Er hebben zich al veel mensen aangemeld, dus het lijkt nu al een top dag te worden. Ook qua show programma in de middag............. Hartstikke leuk dat iedereen zo positief is! Leuk dat jij je ook al aangemeld hebt! Tot 29 april

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 12:13

Off Topic, foto op canvas kan tegen woordig ook bij de Kruidvat... dat scheelt in prijs niet waar!!

Bij de Ruitersportzaak hebben ze ook vaak leuke hebbedingetjes. Zo heb ik ooit als bedankje voor een demonstratie een houtenpaardje op zo'n rondblok wat als je van onder indrukt het paard dan buigt... (ja hoe leg je het uit...)
Het stelt weinig voor maar het is echt grappig en staat bij mij in de kast omdat ie zo leuk is!
Meeste ruitersportzaken hebben soms echt van die aparte maar toch leuke kleine prijsjes achter in de kast staan!

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 14:41

Foto op Canvas is bij de Kruidvat echt niet het goedkoopste. Daarnaast moet de foto wel aan een aantal eisen voldoen om het resultaat ook mooi te laten worden.

Printen op Canvas begint rond de 30 euro.