Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik ga hem wel bellen of ik misschien bij hem langs kan komen (heb nu mijn eigen trailer) misschien dat het dan wat sneller kan. Verder laat ik wel die foto reading doen, misschien dat er wel al wat loskomt, dan heb ik in ieder geval al iets. Als er wat vast zit, dan kan ik haar door Harry laten kraken ofzo. Verder komt de paardentandarts ook nog langs (in januari ofzo) dus daar wordt ook naar gekeken, al heb ik niet het gevoel datze daar last van heeft ,want ze eet goed, hard of zacht alles gaat goed naar binnen. Maar kijken kan nooit kwaad, dus die staat al besteld.
Daar kunnen ze ook last van hebben.
) Ik denk dat ik er goed aan doe, om inderdaad dan die reading te doen, dan hoop ik dat dat eruit komt, dan kan ik er wat aan doen. Voel me nu al schuldig dat ik vandaag niet geweest ben, omdat Geja heeft gezegd dat ze veel aandacht moest hebben en dat er op haar gelet moet worden
Ik denk weer teveel door gewoon... ben normaal vrij nuchter, maar na die reading van Harry Hoevers ben ik toch anders gaan kijken. 
de 1 kruipt in de schulp en doet wat verwacht wordt, de ander breekt totaal los en gaat overal tegenin.mabellean schreef:Sinds lizzy hier staat gaat het erg goed met lizzy.Haar ogen staan helder ze eet goed.Ze is vrolijk oortjes erop.Dagelijks in de wei.Ze is minder schrikachtig.Zondag hebben we een lekkere bosrit gemaakt.Ze heeft tinkervriendinnen waar het goed mee klikt Lijkt me sterk dat dit over lizzy gaat.

dus ik werd nogal scheef bekeken toen ik met Tinkerbell een cursus nh ging volgen 
is de reactie van iedereen 

een paardentandarts is al een rariteit 

(mocht iemand er toch eentje weten...
)

) het lijkt me dat ze dat toch niet zo doen als ze ergens een blesure heeft. Bokken ofzo doet ze niet , ook geen gekke sprongen. Ze maakte vandaag wel een raar "hoest" geluid na het galopperen, maar dat is de eerste keer, ik hoor haar verder nooit.Biancaa schreef:ik heb deze reading van iemand van mijn stal gekregen, diegene komt ook regelmatig op stal.