Wie heeft er een nakomeling van Mantovani, Quattro, Roemer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Luunthje

Wie heeft er een nakomeling van Mantovani, Quattro, Roemer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-06 18:11

Hallo,

ik heb een 7 jarige ruin van de hengst Mantovani, de vader van de moeder is roemer. Ik ben zo benieuwd naar andere afkomelingen van deze hengsten. Ik ben benieuwd of ze op mijn paardje lijken en of ze zelfde karaktereigenschappen hebben. Zal ff een foto'tje plaatsen van mijn paardje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Crazyhorse1

Re: Wie heeft er een nakomeling van Mantovani, Quattro, Roem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 15:56

Hai luunthje,
Leuk om te zien dat je al m1+4 bent met Sironno(komt bij arjan en jenny vandaan toch?? Ik heb hem ook nog heel kort gereden maar toen was hij net zadelmak en nog erg stout.
Veel succes met hem verder!!
Groetjes Renata

Luunthje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 20:23

Hee renaat,

jou ken ik nog wel, jij had die grote bruine, (slim toch), en dat merrieveulen (wendula?). Slim heb je verkocht toch? En hoe gaat het met die merrie, die moet nu onderhand wel onder het zadel zijn toch?

Ben inmiddels al M1 plus 6 (trots, trots) en rij nu pas anderhalf jaar wedstrijd. We hebben eerst even een jaartje aan elkaar moeten wennen hoor, en ik was natuurlijk ook maar gewoon een beginnertje!! En hij had idd af en toe wat streken.

Spreel je J en A nog wel eens?

Groetjes

Crazyhorse1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 11:32

Hai was ik weer,
Slim is idd. verkocht, doet het wel goed daar is nu Z.
Wendela is er nog steeds, ze is dragend van Rhodium.
Ze heeft het heel erg goed gedaan op de keuringen, uiteindelijk was ze 9e van heel nederland!! van de 3 jarige merries.
Leuk om te zien het het zo goed gaat met rijden en zo.
Ik spreek jen en arjan nog wekelijks en kom er ook nog vaak, hoezo? jij niet dan?
Ga zo door zou ik zeggen en dan kom je vanzelf in t Z!! Succes

Luunthje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 20:24

Hai,

ben ik ook weer!! Rhodium is gaaf, ik rijd ook een Rhodium voor iemand die is nu 3,5. Erg gaaf beest, wel een dondersteen. Leuk dat Slim in het Z loopt. Maar was wendula nu al zadelmak?

Het is al weer een tijd geleden dat ik J en A gesproken heb. Druk he! En ze heeft een wat andere kijk op het rijden dan ik, wat ook helemaal niet erg is hoor.

Ik ga lekker rustig door met mijn peerdje en dan komen we vanzelf in het Z. Rustig aan, ik heb hem niet voor de handel dus waarom zou het allemaal snel moeten, het gaat al hard zat. En af en toe een sprongetje en een buitenritje vinden we ook heerlijk. Haha!

Groetjes

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 20:29

Ik heb een nakomeling van Darwin en dat is een zoon van Roemer. Mijn merrie is ook vos en ook M1 (bijna M2, maar goed vergelijkbaar Tong uitsteken). Voor de rest is ze erg lief en houdt onwijs van knuffelen en eten. Voorbeeld: ze is 6 week kreupel geweest en ik stap er op en rij er zo op weg, geen pas verkeerd! Maar ik weet natuurlijk niet of dat bij Roemer wegkomt...

Crazyhorse1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 08:26

Howdie zijn we weer, Wen is wel zadelmak alleen ik mag zelf niet meer rijden(heb stuitje gebroken gehad) en nu had ik een lieve meid die haar doorreed alleen het is nogal een vlugge tante en nu mag ze er van haar papa niet meer op want ja ze was er drie keer afgevallen.
Ze gaat as weekend naar een man bij mij in het dorp die haar door gaat rijden....ben benieuwd.
Ik laat het je wel weten.

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:22

Whahaha Hier de lieve meid Tong uitsteken hahahah...
Jammer dat ik zo'n pa heb he Naat.. Anders waren we er gewoon (naja, gewoon...) weer zelf op geklommen! Ik sleep me pa snel mee, als t moet aan zn oren en dan mag die net zo lang kijken tot ie goedkeuring geeft Tong uitsteken T komt allemaal goed hoor!!!

Crazyhorse1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 08:20

He lieve, hihi
Gaat zeker goekomen met wen en ook met jou!!!