Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jenneke1029 schreef:Ik heb ook een zoon staan van parade d hebben we gekocht op de veiling dit jaar. Hij kan wel super bewegen.
pipeloi schreef:foto's vallen tegen vindt hem daar super mager op terwijl ik hem afgelopen jaar op de bonte paarden veiling tegen kwam in de hengsten rubriek en zag die er voller uit .....wel was die stok kreupel op dat moment
heb eventueel ook wel het adres van de eigenaar voor je
jenneke1029 schreef:Ja dat is inderdaad minder mooi ik heb hem toen alleen niet gezien op de veiling.
Ik hoop voor parade dat hij er nu beter uit ziet.
Ik heb al eens eerder een paard gekocht op de veiling ook van de zelfde eigenaar albert smidt ook een hengst die was super goed verzorgt en een heel lief paard.
Hij valt zeker op albert.
pipeloi schreef:de eigenaar is Albert Smidt en daar staat die ook op stal zijn dochter rijdt parade D .....maar idd je het zet je tot na denken , maar het kan ook allemaal pech zijn
Is jou nakomeling van parade D ook bont ?
echt wel jij en liannes zaten aggeritts zijn vader nog wijs te maken dat je die goud glitters met een pincet moest verwijderen