Maar nu heeft Noa de neiging om te gaan stofzuigen.. dus hoofd naar beneden en dan maar lekker blijven scharrelen, ze stapt goed door en is goed voorwaarts (vond ik trouwens wel belangrijk, die vrouw uit Horse en Co niet). Ook als ik gewoon de hulpen geef, dan gaat ze in draf. Ze gaat dan wel iets met haar hoofd omhoog, maar blijft op 1 lijn met haar lichaam, dus gestrekte nek zeg maar.Ze loopt eigenlijk heel ontspannen, maar rijd wel goed door en let ook nog goed op. Moet ik haar nou toch met haar hoofd omhoog laten lopen, of kan ze gewoon blijven stofzuigen. Op zich heb ik er geen last van, het viel me alleen op. Het is meestal als we al lekker hebben gereden en wat verder gaan, dus galopperen, dan weer stappen, dan weer draven etc. Ze begint dus wel met haar hoofd omhoog.
Verder heb ik gezien dat ze een beetje "maait" (zo noemen ze dat geloof ik he) met haar rechtervoorbeen. Die andere beweegt ze wel heel netjes. Kan dit kwaad? Ze heeft vooral de neiging als ze dan in galop gaat en ze maakt een volte, dan stopt ze in galop en gaat dan weer over in draf. Meer omdat ze bang is dat ze omvalt (je voelt ook dat ze haar evenwicht nog niet goed kan bewaren, ze is nog jong en alleen getraind op rechte stukken met galop) maar nu vroeg ik me af of dit ook met de beweging van het been te maken kon hebben?

)