Betekenis van paarden/pony namen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle__

Betekenis van paarden/pony namen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 17:53

Hallo allemaal.
Sinds 2 weken heb ik mijn eigen pony Lachen
Om de een of andere manier ben ik er benieuwd geworden wat de betekenis van haar naam is. Misschien zijn er nog wel meer mensen die dat van hun/haar pony zou willen weten. Ik heb al goed rondgespeurd alleen ik kan op geen enkele site de naam "SENDA" vinden. Weet jij een site waar deze naam en nog vele andere opstaan? Laat het dan even weten Lachen Ik zou er erg blij mee zijn. Als je alleen de betekenis weet en niet de site, is dat ook goed!

[Weet niet echt waar ik dit bericht moet plaatsen dus geef maar commentaar waar ik het wel zou moeten zetten Lachen ]

Kusjes, Michelle & Senda.

pikatjuh

Re: Betekenis van paarden/pony namen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 17:55

veel mensen weten dat niet dat kom je niet zo snel te weten echt jaren zoeken of iemand moet het toevallig weten of in een talen wordenboek misschien

tia maria zondag kampioenschappen winnen he Haha! Bloos

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 19:14

Niemand tips?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 20:02

Vragen over paardennamen kunnen in het centrale topic viewtopic.php?f=1&t=408624

www.behindthename.com is een fijne site. Senda zelf staat er niet tussen trouwens, maar wel wat dingen waar het van afgeleid zou kunnen zijn. Al kan het ook erg goed dat het gewoon een verzonnen naam is zonder betekenis Knipoog