Info Up to Date (Camerino x Colino x Landon)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TequilaRos

Info Up to Date (Camerino x Colino x Landon)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 13:02

Wie kan me meer over deze hengst vertellen? Hoe fokt hij. Karakter? Zwakke punten. En misschien zijn er mensen met afstammelingen van deze hengst?
Ik zit er namelijk over te denken om mijn merrie volgend jaar door deze hengst te laten dekken.

zeanine

Re: Info Up to Date (Camerino x Colino x Landon)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 14:21

Dit jaar zijn de eerste veulens van Up to date op de keuringen geweest en hebben het heel goed gedaan met onder andere de kampioen van Nederland bij de hengstveulens.
De hengst zelf is een hele mooie hengst om te zien en kan erg goed springen. Qua karakter is het wel een echte hengst.
Wij hebben op het moment ook een merrie drachtig van Up to date en ik denk dat hij met name heel goed past op minder bloederige merries.
Voor verdere informatie en foto's zie www.tewis.nl of ga kijken tijdens de hengstencompetitie waar hij gereden zal worden door Patrick Lemmen

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 16:08

Ik heb deze hengst ook gezien,en hoewel ik geen verstand van springen heb,vond ik deze hengst een super galop hebben,daar kan menig dressuurpaard jaloers op zijn. Hij is alleen niet al te groot.

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 17:36

Niet te groot vind ik niet erg. Mijn merrie is 172 en dat vind ik te groot, daar mag best wel iets vanaf.

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 18:47

Niemand gefokt met hem of iemand die me verder iets kan vertellen?

zeanine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 12:05

Onze merrie is er dus al wel mee gedekt, maar weet natuurlijk nog niet wat er uit gaat komen. Misschien kun je op bokt nog ergens een topic vinden over de kwpn paardendagen, daar staat misschien wel iets in over de kampioen van Nederland en dus een zoon van up to date. Tja verder is westdorp (stoeterij tewis) niet zo ver vanaf roden, maar ik weet natuurlijk niet of hij daar op het moment staat.

zeanine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 12:11

Novice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 12:13

Ik rijd sinds 2 mnd op een merrie van andere mensen welke nu drachtig is van Up to Date. En net als zeanine hierboven zegt: je weet dan nog niet wat er uit gaat komen. Knipoog

Zelf heb ik in het jaar dat hij het verrichtingsonderzoek deed de orun cursus gedaan in Ermelo.
Ik heb hem daar dus elke week zien lopen, en ik moet zeggen dat ik het de leukste hengst van zijn jaargang vond. Wel deed hij toen nog wat pony-achtig aan, maar wat wil je op die leeftijd.