don frederico

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mylanda

don frederico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 17:19

Wie weet er iets meer over de nakomelingen van de duitse hengst Don Frederico? (Donnerhall x Consul)
En graag de positieve en negatieve punten en op wat voor type merrie past hij het beste?
Alvast bedankt!

emilieke

Re: don frederico

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 17:26

Dit volg ik even. Ben namelijk van plan om in het voorjaar mijn merrie te laten dekken van Don ricoss (v. Don fredrico ) Lachen

mylanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 18:46

Ja hoi. Wat voor merrie heb jij?
Wij hebben zelf een merrie van Fabrianox BoleroxGraphit Ze is Staatspremie gekeurd in Duitsland en inmiddels 13 jaar. Ze heeft 6 veulens gehad en dit jaar van een jonge duitse hengst Royaldik (Royal DiamondxCaramelxx) We willen haar misschien bij Don Frederico doen. Ze is zelf erg grootramig, 1.75 m groot dus we willen een hengst hebben die zelf niet ook nog eens enorm groot fokt. Ben benieuwd op reakties.

emilieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:24

hey, mijn merrie is een papa II x lugano van la roche x flugel van la roche. Ze is ook grootramig en 1.70m. Ze heeft bij ons nog nooit een veulen gehad maar bij de vorige eigenaars wel, van de hengst Unique II drum v/h juxschot. Ik hoop in ieder geval dat er een iets compacter veulen uitkomt