Hoihoi ik heb een merrie haar naam is Sheaverly! Ik wil der volgend jaar (meschien nog iets later) laten deken. Maar ik weet niet door wie... ik dacht zelf aan:
Nassau Olympic Ferro Van Gogh Wolfgang Special-D Lingh
DE hengst moet wel de fouten van mijn merrie verbeteren dus de hengst moet: Een lange hals hebben Vol in het behang Rustig en niet angstig _----------------------_ Ik wil wel dat de hengst lief karakter heeft een aanleg voor dressuur en springen omdat ik dat graag in het vuelen wil hebben mijn merrie heeft dat namelijk ook!!
Weet u wat reageer dan snel Met foto,naam dekprijs Als je iets niet weet geeft niet! Alvast bedankt
Misschien is Quattro iets?? loopt ZZ gp en ZZ springen..... moet je maar ff google-en...... ik hoorde van een man op stal dat hij daarmee gedekt heeft, en het is wel een heel gaaf paard.... een het is idd een goed plan om een fotootje van je merrie te plaatsen.... suc6 met kiezen
Quattro is maar tot de M in de dressuur uitgebracht hoor, maar hij kent wel wat ZZ GP oefeningetjes, springen heeft ie zelfs nog beter gedaan, namelijk grand prix. Maar hals vorm gaat ie niet verbeteren, in ieder geval niet de lengte. Karakter is wel super. Ik heb een Quatro uit merrie.
Als je rustig wilt zou ik niet naar Ferro gaan en ik zou ook van lingh afblijven. En als je vol behang wilt zou ik het helemaal niet in deze richting zoeken!!
Das waar na behang is niet heeeel belangrijk maar een lief karakter dat is wat ik echt wil omdat ik pas 14 ben en ik het veulen wel redelijk aan moet kunnen (ik heb veel ervaring hoor!!)(help op een friese fokkerij moet daar ook altijd met veulens lopen en die zijn best sterk:P) Maar ling en farro wat is daar dan mee?