Zonder paspoort of stamboekpapieren.
Hij zou eventueel in het Welsh Partbredstamboek opgenomen kunnen worden,
maar daar weet ik niet zo veel van af.
Ik heb het KNHS gebeld, en daarvan moet ik het Registratie en Identifiecatieformulier
opsturen. Die heb ik gelukkig, ookal is het een KWPN papier, en staat de naam van 2
eigenaren geleden erop ; mocht ik allemaal veranderen. Papier is 2 jaar geleden afgegeven.
Nou zit ik eens goed te kijken op dat formulier ; kloppen die aftekeningen helemaal niet!
Lekkere dierenarts is dat geweest! Hoofd was niet ingevuld (waarschijnlijk te moeilijk)
en ipv LA "half witbeen, voor oplopend" staat er dat het een witvoet is. En RA staat er "sok"
ipv "sokje".
Zal ik nou in dit formulier zitten te kliederen (moet ik toch al, en er moet een begeleidende
brief bij) en de aftekeningen zelf maar juist invullen? Zal ik er voor de zekerheid 2 foto's van de
aftekeningen bij doen? Die plaats ik hier zowiezo wel even, want welke aftekeningen vinden
jullie dat hij heeft?

Kol doorlopend in een smalle bles, breed uitlopend?

LA: half witbeen, voor oplopend, RA: sokje
En kan ik beter eerst kijken of ik een partbred stamboekpapier kan krijgen, zodat dat
ook op het paspoort kan?
Alvast bedankt voor de hulp.
) Ik heb toen het papier teruggestuurd, met een begeleidend schrijven. Ik had binnen een week een nieuw paspoort en papier ( bij het KWPN overigens )
Idem bij mijn veulen nu. Die heeft 2 halswervels waarvan 1 uitlopend in een streepwervel. Staat ook niet in haar paspoort.