Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, ik zoek sportgegevens van twee paarden in het buitenland. TJolieke schreef:Twee veulens van mijn merrie zijn naar het buitenland verkocht, liepen hier toen al goed in de sport en ik zou willen weten welk niveau ze nu lopen ivm eventueel prestatie-predikaat van mijn merrie.
Citaat:liepen hier toen al goed in de sport
Adriana schreef:Maar worden die paarden dan niet ergens onder afstamming geregistreerd?
Ik denk dat er maar 1 5 jarige Donnerman x Tin Rocco in de UK rondloopt... maar waar...
EmEm schreef:Adriana schreef:Maar worden die paarden dan niet ergens onder afstamming geregistreerd?
Ik denk dat er maar 1 5 jarige Donnerman x Tin Rocco in de UK rondloopt... maar waar...
British Dressage bijvoorbeeld registreert dat wel, maar dat staat er op internet niet bij. Overigens is dat zelfs in Nederland niet zo. Daar staat ook niks van sportgegevens van paarden op internet gepubliceerd. Wat ik trouwens echt niet snap. Waarom kan het KNHS die gegevens (inclusief afstamminggegevens) niet op internet publiceren? Vroeger was er nog zo'n sportboek waar per jaar alle sportresultaten van paarden in stonden. Maar zelfs dat is er niet meer.
Loopt het paard dressuur? Dan zou je British Dressage wel kunnen mailen. Ik heb hen ook wel eens officiele sportgegevens op papier gevraagd van een paard omdat dat meetelde voor het prestatieschap van de moeder van mijn paard. Wellicht dat zij je wel verder kunnen helpen.