Quickstar ( v. Galoubet)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Oreo

Quickstar ( v. Galoubet)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 19:38

Wie heeft er informatie over de hengst Quickstar (v. Galoubet) Met de zoekfunctie kan ik op bokt niets vinden en ook via Google en andere zoekmachines kom ik heel weinig recente informatie op het spoor. Wie weet waar de hengst nu is of wie rijdt/kent nakomelingen?

suzieva

Re: Quickstar ( v. Galoubet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 22:40

misschien moet je zoeken naar "quick star" en niet "quickstar"... ik denk dat stella van meredith michaels beerbaum erg bekend zal zijn... en ook quebec van bernardo alves (de duitse torben köhlbrandt reed hem ook...)... soms zijn de nakomelingen een beetje an de kleine kant...

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 23:08

Dank je Suzieva, wat een toeval dat we elkaar weer treffen (ik ken jou via jr topic over je Laureatus, ik heb ool een Laureatus). Die info die jij noemt heb ik inderdaad wel gevonden maar ik zou graag weten waar hij nu gestald staat en of er nog sperma van te krijgen is.

RobvdPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 11:52

Quick Star staat op het Haras des M in Frankrijk http://www.harasdesm.com.
Hij is ondertussen wel 24 jaar (°1982).
Quick Star is zelf 1.59 meter, en hij brengt (gemiddeld) producten die klein en bloederig zijn, maar apart veel afdruk, gummi, en electriciteit hebben.

Rob

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-06 18:32

@Rob, heel erg bedankt voor je tip over die site! Je hebt me er erg mee geholpen!