[E][KWPN] GregorxZonnneglans

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ukkiepuk

[E][KWPN] GregorxZonnneglans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 20:13

ukkiepuk

Re: [E][KWPN] GregorxZonnneglans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 17:46

Niemand ??

Zijn de foto's niet goed Verward

meisje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 18:30

zzoooooo wat een gaaf paard zeg
echt een hele mooie merrie!!!
o krijg nou wat het is de mijne...! hooooiii miljoeee Pling
tis me eindelijk gelukt erop te komen haha xxx

kleppieklep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 18:36

Hej Ukkiepuk haha..
Alles goed?
Ik zat even te kijken,en dacht hej Koralie!
Hier nog een andere stalgenoot van je!Leuke foto's geworden hoor,enne ik vind het een hele leuke en lieve merrie..Er zou wel iets van dr buikje af mogen Knipoog ,maar verder vind ik dat ze wel heel netjes loopt en heeeel lief!
Wanneer kom je van ons eens foto's maken haha!
Groetjes Sanne

meisje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 19:15

heyyy sanne

zit je ook op penny bokt .nl hahahaha

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 20:05

Ja dames zo gaat het nie hè Haha! Het is de bedoeling dat Kora beoordeeld wordt maar niet door jullie. Jullie zijn niet objectief Knipoog

Phileine83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 20:30

Ik ga een poging wagen. Deze merrie heeft een zeer sprekend hoofd met een mooi oog. De hoofdhalsverbinding is zeer goed en het dier heeft een mooi gevormde, gewelfde hals die enkel iet meer lengte mocht hebben. De overgang naar de schoft is zeer vloeiend. De schouder is zeer goed ontwikkeld en gevormd en qua lengte. De overgang van voor naar middenhand is niet geheel vloeiend. De bovenlijn en de gehele middenhand is wat aan de korte kant en de lendenen neigen iets bol. Daarin tegen heeft de merrie zeker voldoende diepte. De merrie is iets overbouwd maar absoluut niet uit verhouding of storend. Het gehele kruis vind ik zeer goed van vorm maar de croupe moet niet hellender. De merrie loopt op 4 zeer goede benen qua stand en de kwaliteit lijkt ontzettend goed. De hoeven lijken erg goed van kwaliteit en vorm. Misschien neigen de achtervoeten iets plat. Ik vind dit een zeer aansprekende merrie met veel ras en uitsraling en ik denk dat ze een mooie sprong kan maken en goede nakomelingen kan fokken. Succes ermee.

meisje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 20:32

he ik ben ook stalgenoot hoor!!!

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 20:35

Winette schreef:
Ik ga een poging wagen. Deze merrie heeft een zeer sprekend hoofd met een mooi oog. De hoofdhalsverbinding is zeer goed en het dier heeft een mooi gevormde, gewelfde hals die enkel iet meer lengte mocht hebben. De overgang naar de schoft is zeer vloeiend. De schouder is zeer goed ontwikkeld en gevormd en qua lengte. De overgang van voor naar middenhand is niet geheel vloeiend. De bovenlijn en de gehele middenhand is wat aan de korte kant en de lendenen neigen iets bol. Daarin tegen heeft de merrie zeker voldoende diepte. De merrie is iets overbouwd maar absoluut niet uit verhouding of storend. Het gehele kruis vind ik zeer goed van vorm maar de croupe moet niet hellender. De merrie loopt op 4 zeer goede benen qua stand en de kwaliteit lijkt ontzettend goed. De hoeven lijken erg goed van kwaliteit en vorm. Misschien neigen de achtervoeten iets plat. Ik vind dit een zeer aansprekende merrie met veel ras en uitsraling en ik denk dat ze een mooie sprong kan maken en goede nakomelingen kan fokken. Succes ermee.

Hardstikke bedankt Haha! meisje20 is de eigenaar van deze merrie en zij wil mss volgend jaar een veulen fokken. Daar gaan we nog een ander topic voor openen Haha!

meisje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 20:49

dat ben ik Haha!