Holsteinse pony fokkerij

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Loolapelooza

Holsteinse pony fokkerij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-06 18:02

Waldemar lijkt van grote invloed te zijn geweest in de Holsteinse ponyfokkerij, hij heeft diverse goedgekeurde afstammelingen Holsteins ponygestüt
Nu wil ik graag meer weten over Holsteins Nimbley, Holsteins Number One, Holsteins Wilaro, Holsteins Wellness, Holsteins William en Holsteins Woodstock.
Ook over de vos hengst Wimbledon (v:Waldemar m:Joki)
Misschien kent er nog iemand dekhengsten met Waldemar bloed?
Ik zoek dit voor mijn merrie volgend jaar...

Alle info is welkom!

gabrycha

Re: Holsteinse pony fokkerij

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 17:17

Waldemar staat ter dekking middels ki bij de ijzeren man hij kost 300 euro dekgeld en loopt op hoog niveau in de ponysport dressuur.

Kijk eens op http://www.horsegate.de op het forum daar staat blokje ponyreiter ubd zuchter en daar zitten liefhebbers en fokkers van oa holsteinse ponys op het forum die je geheid alles over kunnen vertellen. Intussen blader ik in mijn deutsches reitpony hengstenboek of ik daar info over kan vinden. Knipoog

Loolapelooza

Re: Holsteinse pony fokkerij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 22:00

Op Horsegate had ik het ook al geplaatst en kwamen ook reacties. Toch merci voor je bijdrage.

Als je nog wat meer over hem vind graag, maar dat geld voor alle Deutsche Reitpony hengsten met Waldemar bloed.