Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

nóg moeilijker knippen dus...

). En ik doe altijd eerst het witte aan een kant en daarna de helft van het zwarte en daarna het wit aan de andere kant en dan het zwart wat nog over is en daarna alles precies recht maken.
). En ik doe altijd eerst het witte aan een kant en daarna de helft van het zwarte en daarna het wit aan de andere kant en dan het zwart wat nog over is en daarna alles precies recht maken.
Vjestagirl schreef:Wat ik heel prettig vind is natmaken, flink veel haarlak in spuiten, even recht omhoog kammen en dan laten drogen. Als het droog is 1x voorzichtig je borstel erdoorheen. Dan staat het perfect rechtop, maar kun je het niet meer 'omduwen'.
En waar ik altijd voor zorg is dat ze muurvast staat. 1 ketting aan de linkerkant van het halster, 1 touw aan de rechterkant, en dan kort vastzetten, en 1 touw aan de ring waar je ze gewoonlijk aan vastzet. In het laatste touw leg je een lus. Als je met rechts knipt gaat die lus om links, als je met links knipt gaat die lus om rechts. Ik knip met rechts, dus de lus zit om links. Als ik dan aan haar rechterkant sta kan ik haar hoofd niet gewoon vasthouden, omdat m'n armen dan in de knoop zitten, en door dat touw kan ik toch wat meer controle houden. Als k links sta dan houd ik haar gewoon aan haar halster vast.
Verder is geduld het codewoord... Heb ik ook niet, maar t werkt wel... Heb t geduld om er een uur, 1,5 voor te nemen, om het steeds weer nat te maken en in te sprayen enz enz enz...