Mijn baasje besloot dat het vandaag weer tijd was voor foto's.... En wel bewegingsfoto's
Ze zegt dat ik best leuk kan lopen, maar als ze het fototoestel mee heeft, verstop ik me altijd achter mama
Jammer genoeg waren er vandaag allemaal donkere wolken, nu wilde ik me eens laten zien voor de foto, krijg je dat weer
Nu heeft ze allemaal onscherpe foto's zegt ze, moet ik zeker binnenkort nog eens
Eerst effe tanken hoor!
Mama wilde ook wel rennen!
Wat zeg je? Draven?
....Nou, vooruit dan maar

Baasje zegt dat ze blij is, dat er onder mijn dikke, lichte, kleur vacht, ook donkere vacht zit; dat kan ze zien bij het plekje waar ze zo'n dikke naald in mijn hals hebben gejast....
Mama geeft even wat tempo mee
Hiiihaaaa!!!!
*check mama, die vind het wel grappig allemaal*
Watte? Niet te hard???
Zo dan?
Word ik niet al groot? Overmorgen al 4 maanden!
Mama was nog niet uitgerend, die vond het helemaal tof. Ze kan bokken joh! Alleen was baasje net achter ons aan aan het rennen, kon ze daar nou weer geen foto van maken
Hier staat ze baasje uit te dagen om nog een keer achter ons aan te hollen, maar die wilde niet meer door de blubber rennen
Jammer, want ik vond het wel leuk toen ze bijna een modderbad nam
Mama vindt het eigenlijk ook wel goed zo...
Heb ik geen mooie mama?
Zo, nog even mijn mooie bos manen showen en dan ga ik weer mijn eigen gangetje hoor....
Ik hoop dat jullie de foto's toch een beetje leuk vinden, ook al zijn ze niet zo scherp...
Doeiiiiii!

het veulen heeft ook echt veel energie volgens mij