Hoe denken jullie dat het veulen eruit zal zien? (met foto)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lolokanarie

Hoe denken jullie dat het veulen eruit zal zien? (met foto)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 20:36

Hallo

Mijn pony is drachtig voor in het najaar 2007. We hebben haar te veel laten stoeien met haar jeugdvriend en ik denk dat het koekenbak is... allé we zijn het zeker. ik verlang nu ik wel naar het veulen en vraag me af he het eruit zal zien.

De zwarten is de hengst, die afstamd van een tinker merrie met een Welch hengst Lachen

En de bruine is de merrie die afstamd van een halflinger hengst en een vosse pony Lachen

Een beetje een mengeling dus met vannalles. Qua karakter zal het zeker goed zitten want beiden zijn heel tam en braaf in omgang.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ps: sorry voor de fotos, maar de twee staan er niet echt aantrekkelijk op, super lang haar, ongekamd, slechte lichtinval en beiden bezweet van al dat geflikflooi Lachen

annmary

Re: Hoe denken jullie dat het veulen eruit zal zien? (met fo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 20:53

hm dat is wel een heel rare combi, 4 verschillende invloeden Knipoog je hebt er vast niet veel aan, maar ik zou geen idee hebben wat eruit komt :s ben wel zeer nieuwsgierig!

Benieuwd of iemand anders een idee heeft?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 21:18

dat is heel moeilijk te zeggen idd Tong uitsteken krijg je vast wel iets leuks uit ben benieuwd joh Haha!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 09:57

mss je ponymerrie maar dan ietsje meer naar het tinker toe, dus beetje meer haar en mss ietsje zwaarden, geen idee kan verassende effecten hebben, ben wel benieuwd.