Foto of info van Wester Aikema's Nando?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

901823

Foto of info van Wester Aikema's Nando?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 12:30

De titel zegt het al, heeft er iemand informatie en/of foto's van Wester Aikema's Nando. De vader van mijn pony?!

Ik zie graag een reactie!

Uums

Re: Foto of info van Wester Aikema's Nando?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 12:33

Nando heb ik als jong paard gekend, hij komt bij de fokker van mijn vroegere Welsh vandaan. Ik kwam daar veel op het erf en heb er veel geleerd. Nando vond ik een heel edel, leuk & swingend dier! Hij is bovendien een zoon van 'onze' tophengst uit het noorden, die ik nog veel beter heb gekend: Downland Folklore Lachen

901823

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 12:42

Ja, dat is (natuurlijk) de opa van mijn beesie. Heb je foto's van een van de twee? Leven ze nog, zoja in Nederland? Kan ik in contact komen met ze? Edit: Met hun baasjes natuurlijk Tong uitsteken

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:57

Downland leeft helaas al lang niet meer en hier op bokt is me al eerder om foto`s van hem gevraagd. Alleen liep de Dowland-periode niet gelijk met het digi-tijdperk... Ik kan je wel het telefoonnummer van de fokker PB`en als je dat leuk vindt.

901823

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 18:09

Ja, is goed. Nando staat wel in Nederland? En die leeft nog wel? Kun je de foto's niet scannen? Lachen 't voelt wel belangerijk voor me hen te zien. Een tijdje geleden ben ik ook in contact gekomen in de moeder van mijn pony Lachen 't lijkt me gewedlig om zijn vader ook is te zien Haha!