Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Die van mij is nog niet zo lang

Ben benieuwd naar droogfoto's
DMHorses schreef:Gefeliciteerd met het veulen. Hopelijk kan de moeder nog een tijdje blijven genieten van haar kroost. Volgens mij word dit veulen gewoon een schimmel, te zien aan de kringen rond zijn ogen.
gr. dor
Neonlight schreef:DMHorses schreef:Gefeliciteerd met het veulen. Hopelijk kan de moeder nog een tijdje blijven genieten van haar kroost. Volgens mij word dit veulen gewoon een schimmel, te zien aan de kringen rond zijn ogen.
gr. dor
Ja, zou je wel zeggen, maar aangezien de moeder een cremmelo is, dan zou de vader een schimmelbonte moeten zijn. Kan wel, maar lijkt me niet. Is het niet mogelijk dat de kringen te maken hebben met de smoky kleur? Hmmm, Supertje zal het wel weten, die is kleurenexpert.
Ze is in ieder geval dubbel verdund (2x creme), ik heb de foto's bekeken in het andere topic en daar is het ook aan de ogen te zien en de roze huid. Maar zelfs voor een cremello is ze érg wit. Cremello's zijn namelijk niet wit, maar hebben echt een creme-kleur. Haar manen en staart hebben nog wel wat kleur, dus ik vermoed ook dat die altijd al donkerder geweest zijn dan het lijf, en dan is ze waarschijnlijk geen cremello, maar een perlino of mogelijk smoky cream.