hoe werkt dit bij het Welsh pony & Cob stamboek? op de site kan ik niet zoveel vinden. Santje (het veulen dus) hebben we gekocht met paspoort, en veulenboekbewijs. betekent dit dat hij is opgenomen in het stamboek? krijgen we hiervan later nog een ander papier als Santje groot is?
verder behoort hij tot de sectie A, maar officieel gaan A-ponies maar tot 1,17 meter. Santjes vader is 1,22 meter, en zijn moeder 1,19 meter. Santje is zelf nu 1,05 ongeveer denk ik, en een half jaar jong. hoe werkt dit bij het stamboek? waarom worden ze wel A-tjes genoemd terwijl dit bij andere ponies B-tjes zouden zijn? of heb ik het nou helemaal mis?
nou ja zoals jullie zien heb ik nogal wat vragen. alle informatie die jullie hebben is natuurlijk welkom!
tenslotte nog dit: wat vinden jullie van Santje? denken jullie dat hij een kans maakt op de keuringen? ik heb contact gehad met de fokker, die er ook mee naar de keuring is geweest (resultaat horen jullie later, hihi (niet spieken in onderschrift)). alle tips/ ervaringen zijn méér dan welkom!
meet Santje (officieel 'Roetsenest's Santiago', Springbourne Glide X Nachtegaal's Captain):
hier enkele dagen oud:

in stap:

in stand (dikke kont, hihi):

in draf (hij kan echt super draven, helaas hebben we het nog niet zo mooi kunnen vastleggen...):

dit was het! alvast bedankt voor de tips/ beoordelingen!