Hoi ( hoop dat goed staat, heb meerdere vragen en gaat ook over rassen)
Ik ga weer terug naar mn ouder stalling met 1 paard, en hier staat een meid van 13 die haar ponny wil verkopen. is een jaarling, kruising new forrester/fjord. Is merrie. Wilde per see jaarling hebben, maar is nu toch erachter dat je er vrij weinig mee kna, en dat opvoeden alleen als 13 jarige niet gaat.
hebben haar nu te koopp gezet voor 1500,-
Ik vind dit aan hoge kant, wie kan een prijsrichting geven voor een jaarling, mix met fjord. is leuk beestje om te zien, foto kan via mail opgevraag worden. Ook zoekt ze een nieuw ponny, ze had nu een haflinger in gedachte. Ik raad haar dit eigenlijk af, aangezien ze niet veel ervaring heeft en meeste haflingers die ik ken vrij sterk zijn, en al helemaal als een meid van 13 die alleen wil rijden en verzorgen.
Wie heeft tips die ik haar kan laten lezen, of wie zegt dat ik me niet mee moet bemoeien en haflingers juist zeer geschikt zijn.
En over die prijs, wat vinden jullie reele prijs? Ik wil haar graag helpen met beestje verkopen, ga ook een advertentie zetten zometeen hier, maar wat vindne jullie een nette prijs, voor jaarling miz zonder papieren, merrie?