[TI] Mijn 2e tinkerhengst irl gezien

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Biancaa

Mijn 2e tinkerhengst irl gezien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 20:43

Vandaag ben ik gaan rijden bij Dianne, gezellig op Kato en op Bonita (heb ze allebei uitgeprobeerd hoor Knipoog )

Daar op de stal staat ook The Offspring, ik kon het dus niet laten om even stiekem te spieken en te aaien. Echt een lekker ding was dat. Na het rijden was de verzorgster er en die zei dat ze wel even zou laten zien hoe hij er helemaal uitziet. Nou dat was echt kwijlen!! Wat een bouw, een sokken en manen zeg Kwijl Ik heb eerst Maxolo gezien en nu dus The Offspring, ooit heb ik ze (bijna) allemaal gezien Tong uitsteken

Ik heb uiteraard foto's gemaakt van hem, ik heb Nadine al gevraagd of ik ze mocht plaatsen, want het is niet mijn paard. Dat was geen probleem.

Afbeelding
Wat ziet hij er netjes uitzeg... Moet je die van mij ernaast zetten Knipoog

De rest in links want het is uiteraard geen foto topic Knipoog

http://www.mijnalbum.nl/Foto=PYAQGJIT
http://www.mijnalbum.nl/Foto=EMPKDAEJ
http://www.mijnalbum.nl/Foto=X673VNNZ
Even opgeblazen, er liep een mooie meid langs

http://www.mijnalbum.nl/Foto=OK6YBCTZ
ahhh ze loopt gewoon door!

http://www.mijnalbum.nl/Foto=NMXYFLZ8
Beledigd, aangetast in zijn eer als dekhengst Knipoog

Het was een superdag en ik ben echt blij dat ik Offie in het echt heb gezien, toch wel apart om zo'n imposant dier te zien. En dan dat hij zo rustig was, ik had echt verwacht dat hij zo'n drammer zou zijn (al zou hij dat best kunnen zijn en was ik net op het goede moment er, heb gewoon goede invloed Schijnheilig )

Het rijden met Kato en Boniet was ook erg leuk, vooral die kleine meid van mij er bovenop. Die foto's staan bij ITP.

Nadine je hebt echt een superhengst!!

snowdon

Re: Mijn 2e tinkerhengst irl gezien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 21:04

Offie is superlief! Zoals jij hem mee heb gemaakt, zo ken ik hem ook Ja

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 21:06

ja hi jwas echt heel rustig, wel een beetje draaien maar dat doet die van mij ook. Zelfs de kids van mij mochten hem aaien en hij keek zo lief toen (jammer geen foto van)

Vind het erg leuk om meerdere hengsten te leren kennen. Ik ga echt proberen om naar die hengstenkeuring te gaan. Al leer je zezo wel beter kennen denk ik, gewoon in hun eigen omgeving en lekker op hun gemak.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 21:09

Thuis en in het 'strijdveld' zijn ze idd heel erg verschillend, dus dit is zeker een goede manier om ze beter te leren kennen Knipoog

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 21:16

Haha! mijn trots *LOL*

tis een dood schatje idd Haha! erg leuke fotos Biancaa!!
volgende keer zorg ik dat ik thuis ben en je kan meeten Haha!

jammer zeg dat ik niet wist dat je op stal kwam!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 21:18

Als ik er was geweest had je wel een rondje er op gemogen hoor *LOL*

Danielle.. weet dat ze het van mij niet mag Bloos * iemand anders er op laten *
het ultieme verzorgster *LOL* Haha!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 21:19

ja sorry was ff een ingeving van Dianne om me te laten langskomen. En ik ben zo muts die dan gelijk gaat KnipoogMaar wat ik al zei, ik kom vast nog wel een keer langs. Even mijn man overtuigen dat ik een trailer nodig heb en dan kom ik ook met Noa een keer langs...

Ohhh dat wil ik wel een keer, dan kom ik zeker een keer langs als je er bent Knipoog Ik kreeg Kato ook 2x in draf, nou ja draf sukkel gangetje dus hihihi Hij ging heel wat sneller hoorde ik in de bak (lekker gedreun dan)

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 21:22

Hij is inderdaad op zijn thuisbasis echt een schatje!! hij is en blijft een hengst, dus brullen doet hij wel, maar dat is dan ook echt alles... Op een hengstenshow herken je hem echt niet meer terug!! Gave foto's Bianca!! Volgende keer plannen we wat ruimer vantevoren, dan kan iedereen kennismaken haha!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 21:27

daar schrikken mensen van stal altijd van.. ZE zijn gewend het droppie rozewater van stal. Op show is hij altijd de bink *( denkt ie)*
brullen en patsen Haha! hahah

maar grote bek.. maar een lief hartje *LOL*

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 21:37

Ja dat brullen kon Maxolo ook zo goed, vind het wel wat hebben. Echt een uitting van Hengst zijn *LOL*

En ja Dianne volgende keer dan eerder van te voren. Dan kom ik wel alleen Knipoog Geen man die zeurt, gaan we al naar huisssss (het was ook wel erg koudddd daar, maar ja wie gaat er nou op zijn sandalen naar een stal Knipoog )

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 21:40

ik wou net zeggen, die slippers doen er ook geen goed aan haha!! Hoop dat mijn warme chocomel nog wat heeft geholpen Haha!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 21:42

Hij had cappuchino he, hij loopt altijd zo hoor. Stel dat hij meegaat in februari naar die hensgtenshow, ach het zou me niet verbazen als hij nog steeds op die dingen loopt...

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 21:43

oja ik ging de honden uitlaten en naar bed... dan lekker dromen over die mooie hengst... (andere topic staat er trouwens ook al bij ITP)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 23:14

Zie ook : viewtopic.php?f=53&t=682438&hilit=

Crossposts zijn niet toegestaan. In principe hoort dit topic, als zijnde fotoverslagtopic gewoon op ITP, omdat je daar al een topic hebt lopen sluit ik deze. Het maakt niet uit of je foto's wel of niet als link neer zet, dit is duidelijk meer bedoeld als fototopic dan als verslagtopic, want dan had je het topic zonder foto's geplaatst. Het is inderdaad toegestaan op Bokt om 2 foto's ter illustratie in zijn algemeen te plaatsen. Maar niet op deze wijze zoals er op Tinkers misbruik van wordt gemaakt.