Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cayusejuhh schreef:Theo Tielemans zit in Boekel..
Ik denk dat je echt aan zoeken bent naar speld in hooiberg
jacqie70 schreef:volgens mij ken ik wel die man uit Boekel. Mijn Kayleigh komt daar ook vandaan. Hij importeert tinkers uit Engeland. Ik kwam daar via de Tinkerboerderij terecht...... Je tinker herken ik zelf in ieder geval niet. Het is nu 4 jaar terug dat ik haar daar kocht.
summer schreef:Ik ben vandaag voor het eerst op rassenpraat Tinkers. Toevallig. Meestal zit ik ergens anders op bokt.
Ineens bedenk ik. Hier zijn allemaal tinker gekken. Misschien kent iemand mijn tinker wel?
In juni 2000 (dacht eerst dat ik hem in 1999 had gekocht maar blijkt 2000) heb ik Gipsy gekregen zoals hij nu heet.
Hier voor heette hij Rocky. Ik heb hem gekocht bij een handelaar in Boxtel (volgens mij). Het is ookal weer zolang geleden.
Hij was zowel onder de man als voor de kar beleerd. De handelaar vertelde dat hij eerst van een stel was, maar dat hij te klein was voor de kar waar hij voorstond samen met een andere tinker.
In zijn vaccinatie boekje staat een enting van 28/ 4 2000 bij dierenarts Ouwerkerk in Helmond. Misschien zegt iemand dit wat.
Volgens de handelaar was de vorige eigenaar Engels.
Volgens de DA die hem heeft gekeurd was hij uit 1996.
Gipsy is geimporteerd uit Engeland. Kan helaas even snel niet de papieren vinden.
Gipsy is een ruin. schoft hoogte is 1.50 mtr.
Foto's staan op mijn profiel.
Wie kent hem?
riona schreef:Hoezo foutje? Snap ik niet.
Bonte schreef:riona schreef:Hoezo foutje? Snap ik niet.
Kan toch zijn dat ik iets verkeerds heb gedaan