spoedvraagje hengstenboek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

germie

spoedvraagje hengstenboek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-06 21:26

Ik heb gisteren de nieuwste update van het hengstenboek ontvangen.

Maar, ik mis foto's van een aantal hengsten. In welke uitgave van het hengstenboek zijn deze foto's geleverd? Ik snap er niets van, het moet gewoon compleet zijn, maar toch mis ik ze Boos! . Zou ik een keer een misdruk o.i.d. ontvangen hebben? (ik heb een keer geen hengstenboekje gekregen, die is toen nageleverd).

De hengsten die ik mis zijn:
Citango
Florencio
Johnson
Upperville
Up to Date
Vivaldi

Ik heb geen enkele hengst uit het najaardonderzoek 2005. In welke uitgave van het hengstenboek hebben deze hengsten gestaan?
Laatst bijgewerkt door germie op 09-11-06 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

karinna

Re: spoedvraagje hengstenboek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 21:44

Ik weet niet wat er bij jou niet klopt of het moet zijn dat je nog niet veel zendingen hebt gekregen!

Op de bijgeleverde brief staat dat van de meeste hengsten er een zogenaamd vervolgvel bijzit en van enkele hengsten een nieuw fotovel.
Als het goed is heb je nog niet zo heel lang geleden (na goedkeuring hengsten) bv Johnson, Vivaldo, ed. ontvangen... of heb jij die toen niet gekregen/ontvangen?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-06 21:49

Ik heb het complete hengstenboek, in totaal 7 mappen vol. Maar ik mis dus 1 lichting, ergens eind 2005 of begin 2006. Ik mis de lichting najaar 2005. Maar ik heb wel de hengsten van voorjaar 2006 weer (Whitesnake, Wittiger, enz). Heel erg vaag.
Welke uitgave is het die ik mis? Valeron, Valdez, Van Gogh, Velazquez, Veneur, Veron, Vic, Viceroy T, Vingino, Vivaldi,Vleut, Citango, Florencio, Johnson, Vaillant mis ik dus.

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 23:43

Die zijn van Januari 2006.