Hoi,
Ik heb 2 Sunny Boy nakomelingen gehad (uit een Havidoff moeder), volle broer en zus. Ook inderdaad niet de grootsten.
Kijk maar even in de rubriek 'opsporing verzocht', ik zoek namelijk één van de 2 en daar staan ook foto's.
Van de merrie heb ik zo even geen foto's bij de hand nu.
Degene die ik zoek was het braafste jongetje uit de klas en die is spelenderwijs zadelmak geworden. Jammer genoeg is er na de verkoop kennelijk iets drastisch mis gegaan, waardoor ik hem dus nu ook zoek. Dus als er iemand is die toevallig weet waar hij is.....!!!!
Was verder een super beweger en had/heeft zeker potentie voor meer.
De merrie is naar Belgie verkocht. Lief paard, maar erg wakker en energiek. Ik had haar willen houden om mee verder te fokken, maar gezien de hoeveelheid energie zag ik die nog niet zo met een veulen aan de voet op de wei lopen. In Belgie is ze onlangs regio kampioen geworden in...vrij springen...de eigenaar had haar eigenlijk alleen maar op de vrachtwagen meegenomen als gezelschap voor de springer die ze meenamen en besloten om haar, omdat ze toch erbij was, maar te laten springen ook. Er werd lacherig gedaan toen ze met een kleine dressuurgefokte merrie de ring in kwamen, maar dat verstomde toen ze kampioen werd
. Volgend jaar mag ze in de 'belgische pavocup' laten zien wat ze waard is.
Ik heb ze ervaren als zeer fijne paarden om mee te werken.