Mijn Hafje (inrijden)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gina2003

Mijn Hafje (inrijden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 13:23

Ik ben helemaal trots op haar.
Ik heb haar vanaf dat ze 4 maanden oud is.
Ik heb uiteindelijk, na er een paar keer opgezeten te hebben, toch besloten haar in te laten rijden door iemand anders.
Er is iemand bij ons op stal, die dat doet, met haar vriend samen, en die doen haar nu dus ook voor mij.
Ze doen haar tot en met de 15e, en ik heb haar net gesproken.
Ze doen haar in totala een maand, en het gaat geweldig.
Ze is heel erg braaf, ze loopt in alle gangen al rond, ze gaat al lekker buiten uitstappen en zo, en we hebben nu afgesproken dat ik er zaterdag zelf even op ga, om te kijken hoe ze nu is.

Ik ben helemaal trots, omdat ze vertelde dat ze tegen haar vriend had gezegt dat ze haar nieuwe wedstrijdpony werd, zo braaf is ze, ze is helemaal weg van haar.
Ze hebben al meerdere paarde zadelmak gemaakt, en ze brengen ook paardne uit in de sport, vooral met springen, dus ze hebben wel een aantal jaren ervaring, en ik was helemaal trots dat ze dat over mijn merrie had gezegd!

Ik ben erg benieuwd hoe ze is geworden, dan bedoel ik bij mij, ik heb haar een aantal keren zien lopen, en ze vind het zelf ook heel erg leuk, dus dat is altijd positief.

Dat wou ik jullie even mededelen.
Helaas heb ik geen foto's van het inrijden.
Ik ga wel binnenkort foto's maken van haar, heb wel andere foto's, maar geen foto's van dat ik erop zit, dus die volgen nog..