Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Valt dus erg mee in mijn ogen.youngster schreef:Denk dat je snel rond de 1000 a 1500 euro zit voor een goed bewegend veulenValt dus erg mee in mijn ogen.
Waarom perse een zwarte? Dan zit je ook snel aan bepaalde bloedlijnen gekoppeld denk ik zo, dat zou jammer zijn vind ik persoonlijk.
LadyF schreef:youngster schreef:Denk dat je snel rond de 1000 a 1500 euro zit voor een goed bewegend veulenValt dus erg mee in mijn ogen.
Waarom perse een zwarte? Dan zit je ook snel aan bepaalde bloedlijnen gekoppeld denk ik zo, dat zou jammer zijn vind ik persoonlijk.
Ik denk dat dit heel hoog is. Het gaat om een hengst, die zijn zowiezo al wat minder waard als veulen.
Tussen de 500 en 1000 is beter denk ik.
Maar nogmaals gaat het om de bloedlijnen e.d.
Dat wil indd niet zeggen dat de bloedlijnen nu zo goed zijn, maar ze durven wel te vragen
.Charly schreef:Toch ga ik met Youngster mee... Tegenwoordig betaal je echt wel meer dan tussen de 500-900 euro voor een goed bewegend welsh cob veulenDat wil indd niet zeggen dat de bloedlijnen nu zo goed zijn, maar ze durven wel te vragen
.
Ook ik zou me níet pertinent op een kleur richten, kijk gewoon naar het plaatje in zijn algemeen! Je kan nog zo'n mooie zwarte kleur hebben, maar wat moet je met een rot karakter erbij?
Zwart is idd mooi hoor daar ga ik in mee, maar pin je gewoon nergens op vast, dat maakt het zoeken ook veel makkelijker en beter