Royal Bravour

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lorsina

Royal Bravour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-06 18:37

Wie is er bekend met dit paard enkan me hier meer over vertellen?

gomir

Re: Royal Bravour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 18:42

-> F-AM

Ik heb een kleindochter van hem in de opfok lopen. Is een royal highness(royal bravour x lauriston)
Heel fijn dier, fijn bewegen en lijkt ook goed te springen.
Royal Highness zelf is trouwens ook een heel compleet paard.

Over Royal bravour kun je aardig wat vinden via google en de diverse hengstensites.
Hij heeft internationaal gesprongen met Peter Geerink

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 17:08

Ik heb een jaarling van Royal Bravour. Lijkt een leuk paard te worden. Springen doet ie al vanaf de eerste dag heel graag. Haha!

xCarlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 19:47

komma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 08:29

Ik heb een Royal Bravour! Het is een bijna 4 jarige Royal Bravour uit een Calido moeder. Een super bewegend paard. Volgens mij kan het een erg goed dressuurpaard worden, maar dat is natuurlijk altijd nog afwachten. In het begin was hij erg rillerig maar momenteel vind hij alles best en goed. Het is een wakker en super attent dier. Zo wakker dat ik wel met hem in de buitenbak te vinden ben maar nog niet op een groot veld durf te gaan rijden. Ik ben bang dat ik er dan binnen een minuut afgestuiterd ben. Op stal is het een heel lief dier. Altijd staat hij naar je te hinniken als je binnenkomt en wil hij direct uitgebreid knuffelen. Even zijn stal in en uitlopen lukt niet, want meneer eist altijd wel een paar minuten knuffeltijd op. Het is een grote hele knappe schimmel met zwarte manen en een voskleurige staart. Hij is als vos geboren dus die voskleurige staart zal in de loop van de tijd wel veranderen in iets grijs of wits.
Bij ons in de regio zie je weinig afstammelingen van Royal Bravour. Ik hoor veel dat het moeilijke, vervelende paarden zijn, maar dat heb ik zelf nog niet gemerkt.