Ik zoet foto's wie kan mij helpen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

GirlyMelis

Ik zoet foto's wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 18:01

Nouja zoals de titel al luid ik zoek foto's en wel van ;

Welshjes;
boreas ubbo
powerfull's charlotte tiptoe
cottesmore mattin

haflingers;
welmoed van de elimmerhoeve
maarschalk
nissan
bervll
matina

PLEASE HELP DIT ZIJN ALLEMAAL OUDERS VAN MIJN WELSHJES EN DE HAFLINGERS VAN ME OPA ALS JE FOTO'S HEB PB ME DAN EVEN PLEASE ! IK BEN JE ECHT DANKBAAR!

GirlyMelis

Re: Ik zoet foto's wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 13:53

niemand ??

Farouche

Re: Ik zoet foto's wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 12:45

Heej Lachen

hee, ik had van iemand deze site gekregen, had de naam van mijn paard ingetypt en toen vondik haar hele stamboek, en als je dan op 1 van de laatste klikt krijg je weer een hele roets paarden zo kun je een heel stuk terug in de tijd. Erg leuk.

waar een * bijstaat kun je een foto bekijken (of schilderij Knipoog )

Effe verduidelijkt met een plaatje Lachen Wil je een foto zien of informatie? dan klik je op het paard in het stamboek, houd je muis op het vakje in het rode rondje, dan verschijnt de foto, klik je op het plaatje in het blauwe rondje, verschijnt de informatie Lachen

Afbeelding

Er staat bij sommige ook informatie, dat is engels, maar je kunt het hier wel vertalen
http://babelfish.altavista.com

dit is de site, let wel op, dat als je de naam van je paard opzoek en je krijgt er meer dat je de goeie aanklikt Lachen

http://www.allbreedpedigree.com

ik heb van een aantalpaarden wat vertaald en daar was er zelfs 1 van die goud op de olympische spelen had met springen Pling

probeer het Lachen