]Wie gaan er dit jaar met hun merrie de IBOP rijden? Ik ben benieuwd..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
]friesiszwart schreef:Het zou gaan om het KFPS
weule schreef:IBOP bij het KWPN wordt in november verreden. Heb net mijn tijden binnengekregen. Ik start in Luttenberg met 2 paarden:
Winola M, Flemmingh X nimmerdor(3-jarige) in de groep van 9.30 tot 10.10
Valenza, Flemmingh X cocktail (4-jarige) in de groep van 13.10 tot 13.50
Ben benieuwd wat het wordt, beide merries zijn voorlopig keur en prok, dus met een geslaagde IBOP worden ze Elite...
Suzanne F. schreef:weule schreef:IBOP bij het KWPN wordt in november verreden. Heb net mijn tijden binnengekregen. Ik start in Luttenberg met 2 paarden:
Winola M, Flemmingh X nimmerdor(3-jarige) in de groep van 9.30 tot 10.10
Valenza, Flemmingh X cocktail (4-jarige) in de groep van 13.10 tot 13.50
Ben benieuwd wat het wordt, beide merries zijn voorlopig keur en prok, dus met een geslaagde IBOP worden ze Elite...
Ja die van mij ook. Spannend he? Ik ga er vanuit dat ze toch wel kan slagen maar ja altijd eerst nog maar zien.
. Remember schreef:Wat ik me afvraag, wat is de meerwaarde voor bijv. een gewone stamboekmerrie of stermerrie om de ibop te lopen? Bij een vl. keurmerrie lijkt het me duidelijk.
Menk schreef:Als een stamboekmerrie de ibop loopt en deze haalt kan ze daarna worden opgenomen in het stamboek, als ze op de keuring geen ster werd maar wel voldoende punten op exterieur behaalde en de ibop haalt wordt ze ster.
ik snap je zin niet helemaal, dat ster worden op basis van IBOP is mij ook nieuw. Bij EPTM is er wel een beoordelingsmoment voor, maar bij de IBOP dat wist ik niet.
(weet je dat ook heel zeker?), en de zin van stamboekmerrie die opgenomen wordt in het stamboek knap ik eerlijk gezegd net als Janne niet haha!