Ik ben 1 van de arabierenfans onder ons
Ik ken een heleboel arabierensite's,,..
Maar ik vroeg me af,
Hebben jullie mss ook fantastische arabierensite's ofsow ?
Waar vooral veel plaatjes op staan van arabieren ??
Zo ja,geef hem dan maar als je wilt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

:
Liesje89 schreef:Voor een paardenspel gebruiken, wat denk jij dan..
yousra schreef:Liesje89 schreef:Voor een paardenspel gebruiken, wat denk jij dan..
Ja, daar dacht ik ook al aan.
, als je dat van plan was...

ZarcoTj schreef:Zien of daar arabieren te koop staan, omdat ik namelijk op zoek ben naar een jonger paard enz...
ZarcoTj schreef:Zien of daar arabieren te koop staan, omdat ik namelijk op zoek ben naar een jonger paard enz...
neem aan dat je ouders op de hoogte zijn dat je op zoek bent naar een jong Arabisch Volbloed?
Het was zelfs een voorstel van mijn pa om een jonger paard te kopen
Ze weten dat ik graag een arabier wil *Mn pa vind arabieren zelf ook erg mooi
* Ze weten ook dat ik op internet zoek
*Soms is mn pa dan bij me,soms ik alleen,en soms zoekt hij zelf dan als ik dr niej ben
* Mjah...Dus,,Mn ouders weten ut hoor
En liefst zowel plaatjes van het rijden + in de wei of show ofzo,daarom "Veel Plaatjes"
Snappie ??!
na jah...
ZarcoTj schreef:Mn ouders hebben het liefst tussen de 10/12 - 16 Jaar,*Niet echt ZO jong* maar ze zeggen dat paarden van 4,5,6 jaar TE HEVIG zijn,Tss..Stom vind ik,sommige paarden onder de 10 jaar kunnen toch ook erg lief zijnna jah...

ZarcoTj schreef:Mn ouders hebben het liefst tussen de 10/12 - 16 Jaar,*Niet echt ZO jong* maar ze zeggen dat paarden van 4,5,6 jaar TE HEVIG zijn,Tss..Stom vind ik,sommige paarden onder de 10 jaar kunnen toch ook erg lief zijnna jah...
Omdat ik het zo gek vond is het me ook bij gebleven:P