zadelpassen thorowgood

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bayaatje

zadelpassen thorowgood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-06 12:58

hoi,
gisteren was de vertegenwoordiger van thorowgood langs geweest bij mijn paarden om uit te leggen waar je moet op letten als je een zadel koopt en wanneer het goed ligt. mai was het gelukkige slachtoffer ,tot haar ergernis. ik was helemaal verlieft op het nieuwe zadel van thorowgood de t9 dacht ik. alleen mijn rekening is het daar niet echt mee eens. ik zat echt lekker in het zadel.
Afbeelding
tussendoor maakt de vertegenwoordiger mijn 1 jarige shet even zadelmak Haha!
Afbeelding
http://i34.photobucket.com/albums/d102/ ... wgood3.jpg
http://i34.photobucket.com/albums/d102/ ... wgood4.jpg
ik heb nog foto's, maar die plaats ik straks wel even.

deedee19

Re: zadelpassen thorowgood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 13:13

Die zweetbladen zijn wel lekker lang of niet?

Oh en op een 1 jarige shet gaan zitten...zielugh Schijnheilig Tong uitsteken Knipoog

bayaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-06 13:28

ja ik heb gewoon korte pootjes Haha! en de shet , je kan niet vroeg genoeg beginnen zeg ik altijd Duivel volgend jaar hoop ik endurance te kunnen starten met haar Haha!

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 13:28

Heb je ook een foto van het zadel zelf Haha!

bayaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-06 13:37

geen heel duidelijke. maar op www.thorowgood.com staan ze heel duidelijk, ze zijn juist van leer , ik moest echt voelen om te zien dat het geen leer is, maar 800 € voor een kunststof zadel vind ik veel geld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 11:04

Aha, daar heb je Fred Bettonviel, aardige man he? alleen een flink vlotte babbel, zeker bij mensen die daar niet zo goed tegenin kunnen gaan... Je hebt je niets aan laten smeren, hoop ik? Bij Fred past alles, als er maar Thorowgood op staat.....

bayaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-06 11:28

haha ja hij praat echt graag . ik verdeel thorowgood in de winkel en hij was al zo lang aan het zeggen dat hij eens langskwam bij mijn paarden om een beetje uitleg te geven.en om het nieuwe zadel eens te teste. ik heb voor het moment voldoende zadels

meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:31

Bitch schreef:
Aha, daar heb je Fred Bettonviel, aardige man he? alleen een flink vlotte babbel, zeker bij mensen die daar niet zo goed tegenin kunnen gaan... Je hebt je niets aan laten smeren, hoop ik? Bij Fred past alles, als er maar Thorowgood op staat.....

Fred is onderdaad een aardige vent. Maar verstand van zadelpassen niet, welk merk jij wil het past altijd bij Fred.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:28

meisje schreef:

Fred is onderdaad een aardige vent. Maar verstand van zadelpassen niet, welk merk jij wil het past altijd bij Fred.

*LOL* idd, dit is ook wel een leuk verhaal over Dhr. Bettonviel :

thorowgoodvertegenwoordiger

Rianne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:57

oh haha ja hoor

Heleen2211

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 10:31

Gelukkig heb ik dan de eigenaresse van mijn vorige bijrijdpaard die voorkomt dat ik bedonderd word! Ze kan niet altijd voorkomen dat ik troep of niet passende spullen koop, maar ze zorgt er dan ook wel weer voor dat ik het kwijtraak! Haha! Dus Mar, bedankt hè...zal nog beter naar je luisteren! Knipoog

bayaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 16:54

gelukkig heb ik dan al wel iets verstand van zadelpassen Knipoog de vertegenwoordiger van kieffer heeft me vorig jaar ook al een cursusje zadelpassen gegeven. mijn paarden en hun ruggetjes zijn heilig.