Hoe werkt de kwpnstallion site?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marlou89

Hoe werkt de kwpnstallion site?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 16:26

Ik weet niet zeker of het hier goed staat, maar dan moet het maar even verplaatst worden...

Weet iemand misschien hoe de site www.kwpnstallion.com werkt?
Want hier staat informatie van kwnp hengsten op die ik erg graag wil zien, maar als ik op een hengst klik moet ik inloggen...
Maar ik zie nergens waar ik voor de site kan registreren, dan moet ik een abonnement nemen op een blad ofzo en dat wil ik dan weer niet. Er staat ook niet dat je moet betalen om de informatie van een hengst te bekijken, dus het is een beetje vaag... :S

Manon

Re: Hoe werkt de kwpnstallion site?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 17:30

Als je lid bent van het KWPN kun je gratis lid worden, ben je dat niet, dan moet je wel betalen.
Je kan je via de hompage registeren, rechtsboven staat dat geloof ik

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 08:27

Als je een kwpn-er op je naam hebt laten zetten dan kun je het met je persoonsnr aanvragen. Ik betaal namelijk geen lidmaatschap voor het kwpn, maar ik ben wel gratis lid van deze site.

Marlou89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-06 13:47

Aah zou je misschien aub alle info (en foto's als die er staan) van de hengst Opan en de hengst Peter Pan naar mij willen sturen? Meer hoef ik niet te hebben van die site...
Alvast bedankt!! Haha!