erleyne schreef:Hé, ik wist helemaal niet dat jij ook op bokt zit ( we hebben elkaar wel eens aan de lijn gehad, bij wedstrijden in Kapelle ).
Wij hebben een nu driejarige Rubiquil op stal staan, uit een Rubinstein merrie. Heel lief beestje, erg heet, maar dat is moeders ook. Ze is wel heel braaf, ze konden er zo mee wegrijden bij het inrijden.
Maar ik vind die van jou een stuk leuker, die heeft veel meer body!
ik zit ook nog maar kort op bokt. ik heb even op je profiel gekeken en ik heb je idd wel eens gezien. denk dat die van jou ook wel meer body krijgt hr!!
livvy schreef:iTequilai schreef:oohja ik ken jou wel. jij rijd op james bond. doe je ook mee aan de zeeuwe kampioenschappen in heikant? leuk dat je ook nog een rubiquil rijd!!
Nee, ik doe niet mee in Heikant. James is nogal bang in die hal (het is een watje

) en dan eindig ik toch maar onderaan en daar is het net iets te ver rijden voor. Ik doe dit weekend mee in Westkapelle.
ik ben nog nooit in heikant geweest hopen dat tequila daar geen spoken ziet!
erleyne schreef:Wij hebben een nu driejarige Rubiquil op stal staan, uit een Rubinstein merrie. Heel lief beestje, erg heet, maar dat is moeders ook. Ze is wel heel braaf, ze konden er zo mee wegrijden bij het inrijden.
Maar ik vind die van jou een stuk leuker, die heeft veel meer body!
erleyne schreef:
Misschien zijn Rubiquils wel laat rijp. Degene die ik rijd was als driejarige net 1.60 en heel erg rank. Nu als vierjarige is hij al 1.66 en hij begint steeds meer uit te zwaren.
heb je misschien een foto?
peetje82 schreef:op de startlijst voor komende zaterdag (Heikant) staan er genoeg afstammelingen van Rubiquil!
Ik doe trouwens ook mee in de m2(ff off topic)
Kan ik Ruby's Tequila "live "zien!
op welke paard rijd jij dan? kom je van deze kant of niet?