ik heb het geprobeerd op te zoeken maar kan het niet vinden
mijn shet is lid van het stamboek..en op dit moment is ze drachtig.
dus ik vroeg me af met welke letter de naam moet beginnen in 2007!
hoop dat iemand me hierbij kan helpen

alvast bedankt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mijn merrie krijgt in 2007 een veulen als alles goed gaat, maar ik wil hem/haar graag Chester(field) noemen,, mag dat dan wel? Of krijg ik daar commentaar over van het stamboek? appelbolfan schreef:a chesterfield een ideeik dacht ABC, maar dat zal ik wel fout hebbenMijn merrie krijgt in 2007 een veulen als alles goed gaat, maar ik wil hem/haar graag Chester(field) noemen,, mag dat dan wel? Of krijg ik daar commentaar over van het stamboek?

iedereen zegt wat anders
ik had weer gehoord dat sommige letters niet eens mee deden? appelbolfan schreef:ik dacht ABC, maar dat zal ik wel fout hebbenMijn merrie krijgt in 2007 een veulen als alles goed gaat, maar ik wil hem/haar graag Chester(field) noemen,, mag dat dan wel? Of krijg ik daar commentaar over van het stamboek?

texeenmaikey schreef:appelbolfan schreef:ik dacht ABC, maar dat zal ik wel fout hebbenMijn merrie krijgt in 2007 een veulen als alles goed gaat, maar ik wil hem/haar graag Chester(field) noemen,, mag dat dan wel? Of krijg ik daar commentaar over van het stamboek?
Bij het NSPS moet het volgend met een A beginnen en bij het NMPRS mag je het zelf weten.