). We reden door het bos, en zouden een rustig drafje doen ( vriendin had geen zadel op haar paard liggen ), maar dat liep een beeeetje uit de hand!! De paardjes begonnen heel hard te galopperen, door allerlei smalle paadjes. Mijn vriendin is van haar knolletje afgestuiterd, haar paardje rende verder, en mijne daar natuurlijk achteraan!! Hardstikke gevaarlijk, ze gingen richting drukke weg (naar huis). Ik kon mijn pony gelukkig stoppen, en heb haar gekalmeerd. Toen ben ik terug gelopen naar mn vriendin. In de verte zagen we gelukkig een wandelaar lopen, met haar paard.
Later hebben ze het nog een paar keer geprobeerd. We konden echt merken dat ze stiekem samen zaten te werken. Want mijn paard kent de weg daar nog niet, en die andere fjord wel, dus stond mijne telkens stil om de ander ervoor te laten, en dan gingen ze steeds sneller.
Ze draaide op een gegeven moment zelfs tegelijk om, om terug naar huis te gaan! Stelletje smiechten!!
Volgende keer maar een ritje alleen maken, want ze brachten elkaar duidelijk op ideeen!!