Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

...ik wist niet dat dat nog bestond.

vrijdag schreef:Als ik haar zou willen spenen dan zou dit niet gaan door ze appart te zetten ik heb dit al is geprobeerd en ze worden beiden echt helemaal gek.

Wel blijven smeren hoor. Lukt het dan nog niet ...dan heb ik nog een middeltje van voor de oorlog en dat werkt heeeel goed. Vroeger werd dat gebruikt om te zorgen dat veulens niet bij de melkkoeien gingen snoepen (?). Maar ik denk dat de moderne Bokkers dat "zielig " vinden.
Cristina schreef:Als het helemaal niet wil lukken is hier nog een handige tip :
Smeer de uiers van de merrie in met Anti bijt(in dit geval anti zuig) of nog viezer :hertshoornolie en zie het resultaat.Wel blijven smeren hoor. Lukt het dan nog niet ...dan heb ik nog een middeltje van voor de oorlog en dat werkt heeeel goed. Vroeger werd dat gebruikt om te zorgen dat veulens niet bij de melkkoeien gingen snoepen (?). Maar ik denk dat de moderne Bokkers dat "zielig " vinden.
Dus hou ik het nog even geheim.![]()
) en de ruin verzette zich en daardoor is ze water gaan drinken!
toen de merrie terug kwam van het dekken was alles goed en dronk ze niet meer bij haar 
succes ermee!! 
Dito schreef:Cristina schreef:Als het helemaal niet wil lukken is hier nog een handige tip :
Smeer de uiers van de merrie in met Anti bijt(in dit geval anti zuig) of nog viezer :hertshoornolie en zie het resultaat.Wel blijven smeren hoor. Lukt het dan nog niet ...dan heb ik nog een middeltje van voor de oorlog en dat werkt heeeel goed. Vroeger werd dat gebruikt om te zorgen dat veulens niet bij de melkkoeien gingen snoepen (?). Maar ik denk dat de moderne Bokkers dat "zielig " vinden.
Dus hou ik het nog even geheim.![]()
Da's een tip maar dan kan ze uiteindelijk nog niet zonder veulen ergens naartoe met de merrie..
Doorzetten is toch de boodschap vrees ik.