wie heeft er ervaring met veulens van ferro of damiro nog beter ferro x damiro over de werkwilligheid van de paarden en het exterieur ben benieuwd thanks
Wij hebben een Ferro gehad, zwart met heel veel front, in het begin wel erg slap achter. Kon leuk lopen en springen. Vriendin had een Damiro, goed paard veel formaat kon goed uit de voeten zowel dressuur als springen.
ook ervaring met Ferro's. 2 hengsten, een wat slap van achter, heel macho en was ook wat lastig met merries in de buurt.. maar wel een heel goed dier, gewedlig kunnen lopen, alles ging m heel makkelijk af.
andere hengst, iets kleiner, veel front, makkelijker te rijden, ook hem ging alles makkelijk af, heel goed dier. deze kon ook srpingen..
Ik heb er zelf 1 van Damiro (Damiro x Volckmar), en dat bevalt me goed, hij is erg werkwillig en cool in het hoofd, ik vind dat hij er mooi uitziet, maarja, dat vind iedereeen van zn paard Hier fotos van mijn paard http://www.mijnalbum.nl/Album=JBR8KMQS (staan ook nog wat in mn profiel)
eetjuhhhh: jij hebt wel gelijk hoor "je hebt ook een heel mooi paard"!
mijn instructrise rijd een ferro afstamming in de ZZ-licht "heel mooi dier" ik zal nog wel een fototje plaatsen van haar tijdens een wedstrijd (toen startte ze nog wel Z2 want, er zijn weinig ZZ-licht wedstrijden) als je er natuurlijk interesse in hebt!
Libel is een nakomeling van Damiro. Echt een heel vriendelijk en lief paard. Wij krijgen volgend jaar een veulen van haar en we hopen dat het veulen haar karakter meekrijgt!
Ik heb een Damiro gereden (kijk maar in mijn profiel, jaja ik heb eindelijk foto's), en ik wou dat ze allemaal zo waren! Fantastisch beest! Als hengst mee op concours, erg braaf, zeer werkwillig en verschrikkelijk goed bewegen!
he dank je voor aLLE info mijn ferro x damiro is ook erg cool in het hoofd ze zal er niet snel van door gaan ik rijd er dress mee en gaat wel lekker maar ze is inderdaad wat slap van achter wel een goed achterbeen maar slap inderdaad nog meer reacties of fotos altijd welkom
ik rij een jonge kennedy merrie.kennedy is een jonge ferro. het zijn zeer werkwillige paarden die het goed doen in de sport maar ook in de fokkerij. er zijn mensen die nimmerdor een legende noemen maar ik vindt ook dat je dat over ferro kan zeggen dat hij veel heeft bijgedagen aan de fokkerij